آیین رونمایی از طرح تحولی مدرسه تلویزیونی ایران برگزار گردید

به گزارش وبلاگ منصوری، آیین معرفی طرح تحولی مدرسه تلویزیونی ایران با حضور رئیس رسانه ملی و وزیر آموزش و پرورش در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار گردید.

آیین رونمایی از طرح تحولی مدرسه تلویزیونی ایران برگزار گردید

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در مراسم آیین طرح تحولی مدرسه ایران گفت:اگر من به درس عربی علاقمند شدم به علت معلم هنرمندی بود که به ما نقشی در تئاتر داد. مدرسه تلویزیونی ایران از همه ظرفیت های علمی و فناورانه و کسب تجربه از برترین و باسابقه ترین معلم ها استفاده می نماید.

وی اضافه نمود: از دکتر عبدالعالی تشکر می کنم او اوایل تابستان طرح مدرسه تلویزیونی را ارائه دادند گفتند به سه شبکه احتیاج دارند و چندین میلیارد پول می خواهند این کار را به خاتمه برسانند او سقف آرزوهایش خیلی بالاست.

رئیس رسانه ملی مطرح کرد: تا مجلس و دولت مجدانه و با همین عزم و اراده پای کار نیایند نمی گویم این کار انجام نمی شود، اما طول می کشد.ما قصدمان این است که رسانه ملی به جای اصلی اش جایی که باید باشد باز شود. اگر این اتفاق بیفتد هیچ مسئله ای از کشور روی زمین نمی ماند. می خواهیم رسانه ملی مرجع مردم باشد.

محسن برمهانی معاون سیما گفت: این طرح از اول مهرماه اجرا شده است. مدرسه تلویزیونی یک مدرسه مجازی شبیه سازی شده نیست. در تلویزیون بعد تفریح و جذابیت مطرح است. وقتی موضوعی مثل آموزش را درقاب تلویزیون بیاوریم حتما باید با عنصر تفریح آمیخته اش کنیم تا بیننده به آن جذب شود. طرح تحولی حرکت به سمت جذابیت و تفریح است وقتی مخاطب به سمت رسانه سراریز شود و افزایش یابد و بچه های بیشتری از آن استفاده نمایند، ما به عدالت آموزشی دست پیدا خواهیم کرد.

معاون سیما مطرح کرد: دو توقع از دست اندرکاران و ایجاد نمایندگان این طرح دارم که شبکه های تلویزیونی یک هم افزایی با تلوبیون و فضای مجازی داشته باشند و متوسطه دوم را سریع تر اضافه نمایند که هر 12 پایه را با هم در مدرسه تلویزیونی ایران داشته باشیم.

وبلاگ منصوری فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آیین رونمایی از طرح تحولی مدرسه تلویزیونی ایران برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیین رونمایی از طرح تحولی مدرسه تلویزیونی ایران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید