همه اخبار و مقاله ها

این گوشی چینی قابلیتی دارد که پرچمداران سامسونگ و اپل ندارند!

جدیدترین گوشی مالی اوپو قابلیتی کاربردی دارد که حتی پرچمداران سامسونگ و اپل هم از آن بی بهره هستند.

20 فروردین 1403

آموزش رفع مشکل کانکت نشدن اپل واچ

در نبود آیفون، مجبوریم اپل واچ را به وای فای وصل کنیم تا بتوانیم آخرین به روزرسانی های اپ ها را دریافت کنیم ولی برخی اوقات با مشکل کانکت نشدن اپل واچ روبرو می شویم.

16 اسفند 1402

برترین سنگ برای کف باغ: از چه سنگی برای کف باغ، ویلا و محوطه استفاده کنیم؟

برترین سنگ برای کف باغ، ویلا، تالار، محوطه سازی و … میتواند با توجه به ابعاد، جنس، نوع پرداخت، رنگ سنگ و کیفیت فرآوری آن انتخاب گردد. سنگ های ساختمانی از جمله متریال پرکاربرد در نمای داخلی و بیرونی، دیوار و کف محوطه هستندکه باتوجه به ویژگی های هریک،...

1 اسفند 1402

بهره برداری از 14 پروژه حوزه هتلداری در گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی استان گیلان از افتتاح 14 پروژه حوزه میراث فرهنگی و گردشگری با سرمایه گذاری 286 میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد.

13 بهمن 1402

مایکروسافت 1900 کارمند بخش بازی خود را اخراج خواهد نمود

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، کمپانی مایکروسافت (Microsoft) قرار است 1900 کارمند از نیروی کار بخش بازی خود را اخراج کند.

6 بهمن 1402

آهنگ آهنگری 100 ساله اوستا حسن صیقلانی از پیرسرا شنیده نمی گردد

ایسنا/ این خبر پیرامون اینکه آهنگ آهنگری 100 ساله اوستا حسن صیقلانی از پیرسرا شنیده نمی گردد، برای شما نوشته شد.

25 آذر 1402

بیگ بنگ فورتنایت را ببینید؛ از لگو تا ریسینگ تا اجرای امینم

چپتر پنجم فورتنایت از امروز شروع شده است و مثل چند دفعه قبل، به مناسبت به سرانجام رسیدن چپتر گذشته و شروع دوره ای تازه در فورتنایت، با مراسم و رویدادی زیبا و بزرگ روبرو شدیم. رویداد بیگ بنگ (Big Bang) فورتنایت نه تنها ادای احترامی به تاریخ فورتنایت و اتفاقاتی...

12 آذر 1402

30 پروژه گردشگری استان فارس آماده بهره برداری است

ایرنا/ براساس اخبار و گزارشات بدست آمده، 30 پروژه گردشگری استان فارس آماده بهره برداری است.

4 مهر 1402

برگزاری پرسپولیس ، النصر و الهلال ، نساجی در آزادی

پایان بعد از چند سال دو کشور ایران و عربستان به توافق رسیدند که بازی در کشور ثالث را لغو کنند.

17 شهریور 1402

اقدام جنجالی بازیکن سابق پرسپولیس پس از جدایی از استقلال

آریا برزگر مهاجم فصل گذشته نفت مسجد سلیمان که در جابجایی تابستانی با عقد قراردادی به تیم استقلال پیوسته بود در انتقالی غیرمنتظره و در حالیکه دو هفته از مسابقات لیگ برتر گذشته است بصورت رسمی از جمع آبی پوشان جدا شد و به تیم نساجی مازندران پیوست.

30 مرداد 1402

ادای احترام امیرعبداللهیان به آرامگاه محمدعلی جناح

وزیر خارجه کشورمان به آرامگاه محمدعلی جناح بنیانگذار فقید پاکستان ادای احترام کرد.

13 مرداد 1402

تعامل شهرداری و دیوان عدالت اداری می تواند مسائل تهران را حل نماید

شهردار تهران گفت: شهر تهران با مسائل بسیاری روبه روست. حل این مسائل احتیاج به ایجاد یک تحول جدی در مدیریت شهری دارد. از طرفی ایجاد هرگونه تحول با مقاومت های بسیاری در ساختار روبرو خواهد شد. برای برطرف این چالش مجموعه دیوان عدالت اداری می تواند بسیار گره...

8 مرداد 1402

پلو کردی با مرغ، فوق العاده لذیذ

گیاه کلنجه (کاکوتی) دارای طبعی گرم بوده و برای تقویت معده بسیار مناسب است و اگر بعد از غذا همراه با چای میل گردد تاثیر شگرفی در هضم غذا می گذارد.

23 تیر 1402

صفر تا صد رنگ کردن هواپیمای غول پیکر ایرباس A380

شرکت ایرباس برای رنگ کردن هواپیمای ایرباس A380 از فناوری پیشرفته اسپری الکترواستاتیک استفاده می نماید. این روش باعث کاهش آلاینده های محیطی و صرفه جویی در مصرف رنگ می گردد.

15 تیر 1402

چت جی پی تی به فضا می رود

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، لاریسا سوزوکی در باره نسل نو ارتباطات فضایی می گوید: ایده اصلی رسیدن به نقطه ای است که با وسایل نقلیه فضایی ارتباطات برقرار کنیم و آنها درباره هشدارها و یافته های جالبی که در منظومه شمسی و ورای مشاهده می نمایند، با...

5 تیر 1402

یک روس مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون کشتی، با پیشنهاد پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و موافقت فدراسیون کشتی، ماگومد عیسی حاجی اف دارنده مدال نقره دنیا از روسیه به عنوان مربی این تیم منصوب و حکم خود را از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون دریافت نمود.

27 خرداد 1402

ورودی جهنم کجاست؟، عمیق ترین چاهی که انسان حفر کرد

چاه ابرژرف کولا مشهور به دروازه جهنم یک چاله بسیار عمیق است که در شبه جزیره کولا در منطقه ها یخبندان شمال غرب روسیه و در نزدیکی مرز این کشور با شمال نروژ قرار گرفته است.

18 خرداد 1402

با بهترین رستوران های رامسر آشنا شوید

خبرنگاران ؛ شهر زیبای رامسر به عنوان عروس مازندران، از زیباترین شهرهای شمال است که در طول سال میزبان گردشگران بسیاری است که این شهر را مقصد سفر خود قرار داده اند و با اقامت در بهترین هتل رامسر و گشت و گذار در منطقه ها کوهستانی، جنگلی و سواحل زیبای خزر،...

2 خرداد 1402

شاسی بلند استثنایی با سقف بازشو

لندروور دیفندر از جمله خودروهای اصیلی است که همیشه هواداران خاص خود را داشته است.برندهای دیزاین و طراحی خودرو هم چندین بار به سراغ این خودرو رفته اند. هریتیج دیزاین هم در جدیدترین پروژه خود تغییراتی روی این خودرو اعمال نموده است.

26 اردیبهشت 1402

این نوشیدنی ها موجب افزایش طول عمر افراد دیابتی می گردد

یک مطالعه تقریباً دو دهه ای، ارتباط مصرف زیاد نوشیدنی های شیرین شده با قند نظیر نوشابه گازدار، لیموناد و آبمیوه ها را با مرگ زودرس در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 نشان داد.

12 اردیبهشت 1402
تعداد: (1012)