خودرو

مایکروسافت 1900 کارمند بخش بازی خود را اخراج خواهد نمود

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، کمپانی مایکروسافت (Microsoft) قرار است 1900 کارمند از نیروی کار بخش بازی خود را اخراج کند.

6 بهمن 1402

شاسی بلند استثنایی با سقف بازشو

لندروور دیفندر از جمله خودروهای اصیلی است که همیشه هواداران خاص خود را داشته است.برندهای دیزاین و طراحی خودرو هم چندین بار به سراغ این خودرو رفته اند. هریتیج دیزاین هم در جدیدترین پروژه خود تغییراتی روی این خودرو اعمال نموده است.

26 اردیبهشت 1402

تارا بخریم یا رانا؟

خبرنگاران- رانا پلاس و تارا تنها سواری های به جای مانده در اولین مرحله سامانه یکپارچه بین محصولات ایرانخودرو هستند. با شروع امکان تغییر خودرو در سامانه یکپارچه برای آن دسته از متقاضیانی که موعد تحولشان به 1403 موکول شده، حالا ایرانخودرو درکنار رانا پلاس...

9 اردیبهشت 1402

زاگاتو زله؛ یکی از مهمترین خودرو های کشور ایتالیا!

زاگاتو Zele خودرویی است که در فاصله سال های 1974 تا 1976 روی خط فراوری قرار داشت و طی این مدت 500 دستگاه از آن تحویل مشتریان شد. این خودرو در بازار آمریکا با نام اِلکار عرضه شد. زله در واقع پاسخی به بحران نفت در سال 1973 میلادی بود.

22 فروردین 1402

افزایش شدید قیمت خودرو در بازار ؛ تارا و پژو 207 اتومات از یک میلیارد تومان گذشتند

افزایش قیمت خودرو در بازار در حالی رخ داده که تنها یک روز از اعلام قیمت های تازه کارخانه می گذرد. قیمت تارا و پژو 207 اتومات از یک میلیارد تومان هم گذشت.

21 فروردین 1402

نخستین دفتر شرکت سامسونگ؛ اولین تجارت غول الکترونیک چه بود؟

گروه سامسونگ پیش از تاسیس شرکت سامسونگ الکترونیکس در سال 1969، در کار فراوری لباس، صنایع شیمیایی، خودرو و البته لوازم خانگی بودند. اما در نخستین روز های تاسیس شرکت، سامسونگ در کار واردات و صادرات میوه و سبزیجات بود.

14 اسفند 1401

ماشین خاص سلبریتی بزرگ عالم سینما!

والت دیزنی مالک یک بنز خاص با داستانی خاص بود که در چند فیلم دیده و به نوعی مثل مالکش تبدیل به یک سلبریتی شد.

12 اسفند 1401

6 روش آسان پاک کردن چربی فیلتر و شیشه هود آشپزخانه

تمیز کردن هود آشپزخانه آنچنان که به نظر می رسد، مشکل نیست تنها ضروری است از راهکارهای موثری برای این پاک کردن چربی هود آشپزخانه بهره ببرید و این کار را به طور مرتب انجام دهید تا نتیجه بهتری به دست آورید. در این مقاله می توانید راهنمای کامل و برترین روش...

6 اسفند 1401

سوپراسپرت های حسادت برانگیز رونالدو و نیمار ، فوق ستاره ها در روز تولدشان چه خودروهایی سوار می شوند؟

سوپراستارهای پرتغالی و برزیلی در تاریخ تولد و همچنین عشق به سوپراسپرت های پرسرعت و گران قیمت با هم مشترک هستند.

19 بهمن 1401

قهوه یمن در بین برترین قهوه های دنیا

در دره های سرسبز یمن، قهوه هنوز با روش های قدیمی برداشت می گردد و از برترین طعم ها در بین قهوه های دنیا برخوردار است.

29 دی 1401

منطقه ابود بالی، جاذبه ای رویایی و مجذوب کننده در اندونزی

اندونزی، این کشور سرسبز آسیایی، پر از منابع طبیعی جنگل ها سواحل و جاهای دیدنی است به همین دلیل گویی نگینی است که در انگشتری آسیا می درخشد. اوبود یکی از جاذبه های این کشور زیباست که خود دیدنی های بسیاری دارد. اوبود بالی منطقه ای رویایی و مجذوب کننده است...

19 دی 1401

اقامتی مجازی در رمانتیک ترین هتل های دنیا با خبرنگاران

در این مطلب رمانتیک ترین هتل های جهان را معرفی می کنیم. انتخاب محل اقامت در ماه عسل و یا همراهی و تعطیلات با همسرتان مطمئنا آنقدر مهم هست که نگاهی به فهرست رمانتیک ترین هتل های جهان بیاندازید. چشم انداز هتل، اتاق ها، سروی دهی هتل، برای مثال داشتن میز غذا...

15 دی 1401

راهنمای جامع سفر به شهر سیدنی ، قسمت دوم

سفر به شهر سیدنیهمراهان همیشگی خبرنگاران در مقاله قبل با شهر سیدنی و آب و هوا و روش های حمل و نقل در آن آشنا شدید. در این مقاله قصد داریم تا جاذبه های دیدنی، رستوران ها و مراکز خرید شهر سیدنی را به شما معرفی کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

18 آذر 1401

خودروهای برقی در حمل ونقل عمومی کشور به کار گرفته می گردد

سطح فناوری خودروهای برقی در کشور با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به جایگاه مناسبی رسیده است و دستاوردهای آن می تواند در حمل و نقل عمومی نیز کارآمد باشد.

7 آذر 1401

آشنایی با برترین شوینده های ماشین ظرفشویی

کاربران ماشین ظرفشویی معمولاً نارضایتی های زیادی از ماشین ظرفشویی خود دارند . نارضایتی هایی که بیشتر به نحوه استفاده از این دستگاه برمی شود تا خود دستگاه. کاربران این دستگاه به علت عدم اطلاع از مواد شوینده ماشین ظرفشوی که برای آن در نظر گرفته شده، تنها...

24 آبان 1401

عکس ، انفجار نورداستریم بیخ گوش 32000 تن سلاح شیمیایی

محققان در کوشش برای ارزیابی اندازه احتمالی آلودگی پس از انفجار خطوط لوله گاز نورداستریم هستند.

3 آبان 1401

TF21 ایران خودرو فیس لیفت MG3 نسل دوم است ، آنالیز همسانی TF21 و MG3

TF21 ایران خودرو روز گذشته به عنوان خودرویی کاملاً تازه رونمایی شد. اما پس از رونمایی از این خودرو هاچ بک، تعیین شد که با محصولی کاملاً تازه رو به رو نیستیم. بلکه ایران خودرو یک فیس لیفت کامل از نسل دوم MG3 را به ما نشان داد!

27 مهر 1401

زبان برنامه نویسی چیست و چگونه کار می نماید؟

اساس کامپیوترها و برنامه های آن ها زبان ها برنامه نویسی هستند؛ خطوط کد عجیب و غریبی که برای افراد ناآشنا به این موضوع هیچ معنای خاصی ندارند. اما زبان برنامه نویسی چیست و چگونه کار می نماید؟ در ادامه به این موضوع می پردازیم.

27 مهر 1401

گوگل استفاده از اپ های اندرویدی در دستگاه های مختلف را راحت تر می نماید

گوگل با قابلیت Nearby Share به شما اجازه می دهد انواع مختلفی از فایل ها از جمله تصاویر و حتی لینک ها را با دیوایس های اندرویدی که در اطراف شما وجود دارد به اشتراک بگذارید. اکنون اما این شرکت با عرضه کیت توسعه نرم افزار میان دستگاهی (SDK) جدیدش میخواهد، استفاده...

9 شهریور 1401

ترفندهای استفاده از سرکه، لیمو و جوش شیرین

استفاده از پاک کننده های طبیعی مزایای زیادی دارند؛ بوی بهتر و بی ضررتر، یاری به محیط زیست، قیمت مناسب و نتایج قابل توجه این مواد آن ها را محبوب و پرکاربرد نموده است.

22 مرداد 1401
تعداد: (107)