کسب و کار

مایکروسافت 1900 کارمند بخش بازی خود را اخراج خواهد نمود

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، کمپانی مایکروسافت (Microsoft) قرار است 1900 کارمند از نیروی کار بخش بازی خود را اخراج کند.

6 بهمن 1402

30 پروژه گردشگری استان فارس آماده بهره برداری است

ایرنا/ براساس اخبار و گزارشات بدست آمده، 30 پروژه گردشگری استان فارس آماده بهره برداری است.

4 مهر 1402

تارا بخریم یا رانا؟

خبرنگاران- رانا پلاس و تارا تنها سواری های به جای مانده در اولین مرحله سامانه یکپارچه بین محصولات ایرانخودرو هستند. با شروع امکان تغییر خودرو در سامانه یکپارچه برای آن دسته از متقاضیانی که موعد تحولشان به 1403 موکول شده، حالا ایرانخودرو درکنار رانا پلاس...

9 اردیبهشت 1402

افزایش شدید قیمت خودرو در بازار ؛ تارا و پژو 207 اتومات از یک میلیارد تومان گذشتند

افزایش قیمت خودرو در بازار در حالی رخ داده که تنها یک روز از اعلام قیمت های تازه کارخانه می گذرد. قیمت تارا و پژو 207 اتومات از یک میلیارد تومان هم گذشت.

21 فروردین 1402

افطاری ساده و کم هزینه ، طرز تهیه 12 افطاری مقرون به صرفه

افزایش هزینه ها موجب شده تا بسیاری از خانواده ها در ماه رمضان در پی فهرست طرز تهیه افطاری ساده و کم هزینه باشند. از طرف دیگر درست کردن افطاری های ارزون، راحت و خوشمزه می تواند ایده خوبی برای پذیرایی از مهمان و کاهش هزینه های شما باشد. اما چطور می توان یک...

3 فروردین 1402

شیائومی می بند 8؛ هر آنچه می دانیم و انتظار داریم

مچ بند های سری شیائومی می بند 7 که در حال حاضر در بازار ایران هم به فروش می رسند، از امکانات بسیار جذابی بهره می برند ولی طبیعتا انتظار داریم که نسل بعدی با بهبودهای مختلفی روبرو شویم. در این مطلب به هر آنچه از شیائومی می بند 8 می دانیم، می پردازیم و ضمناً...

24 اسفند 1401

ماشین خاص سلبریتی بزرگ عالم سینما!

والت دیزنی مالک یک بنز خاص با داستانی خاص بود که در چند فیلم دیده و به نوعی مثل مالکش تبدیل به یک سلبریتی شد.

12 اسفند 1401

قیمت خط 912 چطور مشخص می گردد؟

قیمت خط 912 می تواند بر اساس عوامل زیادی متغیر باشد. بعضی از مهمترین این عوامل عبارت اند از: مقدار رند بودن شماره، کد خط، مدت زمان کارکرد سیم کارت و... .

2 اسفند 1401

شانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران فرصتی برای بازیابی این صنعت خواهد بود

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، شانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران فرصتی برای بازیابی این صنعت خواهد بود.

16 بهمن 1401

قهوه یمن در بین برترین قهوه های دنیا

در دره های سرسبز یمن، قهوه هنوز با روش های قدیمی برداشت می گردد و از برترین طعم ها در بین قهوه های دنیا برخوردار است.

29 دی 1401

جزییات دخل و خرج دولت در سال آینده ، مجموع درآمدهای دولت در بودجه سال آینده چقدر است؟

در لایحه بودجه سال آینده درآمدها و هزینه های دولت در بخش های مختلف معین شده است که نهایتا بیش از 476 هزار میلیارد تومان تراز عملیاتی آن منفی است.

25 دی 1401

شکستگی خط انتقال آب به 400 روستا در سیستان و بلوچستان

عبدالصمد پناد: ترمیم شکستگی خط اصلی انتقال آب پایین دست سد زیردان چابهار به حدی دیر شده که آب رها شده حتی جلبک زده است و به حالت یک برکه درآمده و برای مردم جای تعجب است که چرا با وجود هدر رفتن آب در مدت بیش از 2 ماه و شکستگی لوله اصلی، پیگیری صورت نمی...

22 دی 1401

هر آنچه در خصوص کیفیت 4K و دلایل اهمیت آن باید بدانید

اگر شما قصد دارید که یک تلویزیون 4K یا یک کنسول خانگی نسل تازه را بخرید، شما احتمالا با اصطلاحات 4K و آلترا اچ دی (Ultra HD) به کرات روبرو شده اید. در این یادداشت کوشش می کنیم معنی 4K و آلترا اچ دی را به زبان بسیار ساده شرح دهیم و در مرحله بعد این مسئله را هم شرح...

14 دی 1401

راهنمای جامع سفر به شهر سیدنی ، قسمت دوم

سفر به شهر سیدنیهمراهان همیشگی خبرنگاران در مقاله قبل با شهر سیدنی و آب و هوا و روش های حمل و نقل در آن آشنا شدید. در این مقاله قصد داریم تا جاذبه های دیدنی، رستوران ها و مراکز خرید شهر سیدنی را به شما معرفی کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

18 آذر 1401

نقاشی تقلبی همه را غافلگیر کرد

یک نسخه تقلبی و آسیب دیده از نقاشی سالواتور موندی ، گران ترین نقاشی دنیا در یک حراجی به قیمتی بسیار فراتر از پیش بینی ها فروخته شد.

13 آذر 1401

خودروهای برقی در حمل ونقل عمومی کشور به کار گرفته می گردد

سطح فناوری خودروهای برقی در کشور با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به جایگاه مناسبی رسیده است و دستاوردهای آن می تواند در حمل و نقل عمومی نیز کارآمد باشد.

7 آذر 1401

آشنایی با برترین شوینده های ماشین ظرفشویی

کاربران ماشین ظرفشویی معمولاً نارضایتی های زیادی از ماشین ظرفشویی خود دارند . نارضایتی هایی که بیشتر به نحوه استفاده از این دستگاه برمی شود تا خود دستگاه. کاربران این دستگاه به علت عدم اطلاع از مواد شوینده ماشین ظرفشوی که برای آن در نظر گرفته شده، تنها...

24 آبان 1401

حق اولاد چیست و به چه کسانی تعلق می گیرد؟

در قانون تامین اجتماعی برای فراد شاغلی که دارای فرزند هستند مزایای خاصی در نظر گرفته شده است که یکی آنها قانون حق اولاد است. اما حق اولاد چیست و چگونه محاسبه می شود؟ برای پاسخ به این سوال ها در ادامه این پست از بلاگ خبرنگاران با همراه باشید.

19 آبان 1401

فیلم انفرادی در آستانه 70 میلیاردی شدن

پرفروش ترین فیلم سال 1401 با گذشت بیش از 6 ماه از آغاز اکرانش، همچنان تماشاگر دارد.

23 مهر 1401

جبران کسری یک میلیون واحد مسکونی در مرکز

زاکانی گفت: خانه دار شدن در تهران به یک آرزو تبدیل شده است؛ در تلاشیم تا کسری یک میلیون واحد مسکونی در مرکز را جبران کنیم.

4 مهر 1401
تعداد: (143)