قیمت خط 912 چطور مشخص می گردد؟

به گزارش وبلاگ منصوری، قیمت خط 912 می تواند بر اساس عوامل زیادی متغیر باشد. بعضی از مهمترین این عوامل عبارت اند از: مقدار رند بودن شماره، کد خط، مدت زمان کارکرد سیم کارت و... .

قیمت خط 912 چطور مشخص می گردد؟

از آنجا که قیمت خط 912 از حدود 1 میلیون تومان تا چند صد میلیون می تواند متفاوت باشد، باید تمام عوامل موثر در قیمت این سیم کارت ها را شناخته و اندازه تاثیر هریک را بدانیم تا هنگام خرید خط 0912 هزینه اضافه بابت آن پرداخت نکنیم.

مهمترین عوامل موثر در قیمت خط 912

همان طور که بیان شد بعضی از ویژگی ها، می توانند قیمت خط 0912 را تا چند صد میلیون تومان یا حتی بیش از یک میلیارد افزایش دهند. در ادامه بعضی از مهمترین آن را توضیح خواهیم داد.

1. کد خط سیم کارت

عددی که پس از پیش شماره (0912) قرار می گیرد، مشخص نماینده کد خط است. برای مثال شماره همراه 09121232323 به علت این که پس از پیش شماره، عدد 1 قرار گرفته است، یک سیم کارت یا خط کد 1 است.

قیمت خط کد 1 از سایر کدهای خطوط 0912 بیشتر است، زیرا این کد نشان دهنده قدمت زیاد و اصالت سیم کارت است و پرستیژ و وجهه کاری مالکش را تا حد زیادی افزایش خواهد داد.

بعلاوه قیمت سیم کارت 0912 با کد 2 و 3 نیز می تواند بسیار بالا باشد، زیرا این کدها از کدهای محبوب و مورد توجه علاقه مندان به خرید سیم کارت همراه اول 0912 هستند. هرچه عدد کد سیم کارت بیشتر باشد، به همان نسبت قیمت خط 0912 مدنظر کاهش یافته (بجز کد 0). خطوط دارای کد 9 و 0، در دسته خط 912 مقرون به صرفه قرار می گیرند، البته در صورتی که شماره آن ها چندان رند نباشد.

به همین علت به افرادی که قصد خرید سیم کارت همراه اول 0912 دارند و کد سیم کارت برای آن ها اهمیت ندارد، پیشنهاد می گردد خط 912 مقرون به صرفه با کدهای 0 یا 9 را خریداری نمایند.

2. اندازه رند بودن شماره

یکی دیگر از عوامل مهم و موثر در قیمت خط 0912، اندازه رند بودن شماره است. شماره های رند علاوه بر افزایش اعتبار پرستیژ، قابلیت به خاطر سپاری بالایی داشته و بعلاوه جهت برندینگ و درج در تبلیغات نیز بسیار مناسب هستند.

از آنجا که شماره های رند به راحتی در حافظه افراد و مخاطبان می مانند، داشتن خطوط با این نوع شماره ها احتمال تماس و سفارش مجدد را برای کسب و کارهای گوناگون بسیار افزایش می دهد و موجب افزایش عایدی می گردد.

از سوی دیگر طراحی یک بنر تبلیغاتی مجذوب کننده و عالی، به همراه نام برند و یک شماره تماس رند، می تواند شماره تماس شما را در کنار نام برند، در فکر مخاطبانتان نهادینه کند. طوری که آن ها با شنیدن برند شما، ناخودآگاه شماره شما را نیز به خاطر می آورند و این امر در برند سازی کسب و کار شما بسیار مفید است.

3. صفر یا کارنموده بودن سیم کارت

از دیگر نکات مهم هنگام خرید خط 0912، توجه به صفر یا کارنموده بودن آن است. سیم کارت هایی که تا به حال فعال نشده اند، سیم کارت صفر محسوب شده و قیمت بیشتری نیز دارند.

اما در نظر داشته باشید که اگر کد سیم کارت برای شما مهم است، برای مثال سیم کارت های با اصالت کد 1 یا 2 را می خواهید، پیدا کردن سیم کارت 0912 صفر با این کدها کار دشواری است؛ زیرا مدت زمان زیادی از عرضه این سیم کارت ها می گذرد و خطوط صفر بسیار کمی از آن ها به جای مانده است. بعلاوه توجه داشته باشید قیمت خط کد 1 یا 2 صفر، می تواند بسیار بالا باشد.

4. مدت زمان کارکرد

یکی از عوامل مشخص نماینده قیمت سیم کارت 0912 کارنموده، مدت زمان کارکرد آن است. طبیعی است هرچه مدت زمان کارکرد یک سیم کارت بیشتر باشد، احتمال داشتن تماس و پیامک های مزاحم که مربوط به مالک یا مالکان قبلی آن است نیز افزایش پیدا خواهد نمود.

هیچ کس علاقه ای ندارد مدام به تماس های اشتباهی پاسخ دهد یا پیامک های صاحب قبلی سیم کارت خود را مشاهده کند، بنابراین هرچه مدت زمان کارکرد بیشتر باشد، قیمت خط 912 مدنظر نیز کاهش پیدا خواهد نمود.

مزایا خرید خط 0912

عوامل موثر در قیمت خط 912 را بیان کردیم، اما مزایای داشتن سیم کارت با پیش شماره 0912 چیست و چرا بعضی از افراد حاضر ند حتی تا یک میلیارد تومان برای خرید سیم کارت همراه اول 0912 پرداخت نمایند؟

1. محبوب بودن پش شماره 0912

داشتن سیم کارت با سرخط یا پیش شماره 0912، مانند داشتن یک کالای لوکس است و اعتبار مالک خود را افزایش می دهد. بسیاری از تجار و صاحبان کسب و کارهای قدرتمند، جهت افزایش پرستیژ کاری خود ترجیح می دهند یک خط 912 با کد محبوب و شماره رند جهت برقراری تماس های کاری مهم خود داشته باشند.

2. داشتن مخاطبان هدفمند

بسیاری از کسب و کارها، جهت دریافت سفارش محصولات یا خدمات خود از مشتریان، خطوط 0912 را انتخاب می نمایند. این کسب و کارها ممکن است به هر علتی بخواهند تغییر شغل دهند یا سیم کارت خود را بفروشند.

برای مثال اگر کسب و کار شما تعمیر وسایل منزل است، می توانید یک خط 912 که مالک قبلی آن نیز در حوزه کاری شما فعال بوده و شماره آن سیم کارت را به مشتریان خود داده است، بخرید. در این صورت شما تماس های بسیاری از مشتریان هدف خود خواهید داشت.

3. سرمایه گذاری

بازار خرید و فروش سیم کارت 912 همواره داغ است و قیمت خط 912 روز به روز افزایش پیدا می نماید. شما می توانید با توجه به بودجه خود، اقدام به خرید سیم کارت همراه اول 0912 کنید و پس از مدتی با سود مناسب، آن را بفروشید.

اما توجه داشته باشید که برای خرید این خطوط باید به مراکز مطمئن و معتبر مراجعه کنید تا از مسائل احتمالی در امان بمانید.

شرکت ایران همراه یکی از معتبر ترین مراکز جهت اطلاع از قیمت خط 912 و خرید آن است. در وب سایت این شرکت به آدرس iran912.com می توانید لیست های متنوعی را از انواع خطوط به همراه قیمت خط 0912 مشاهده نموده و سیم کارت های مختلف را از همه نظر با یکدیگر مقایسه کنید.

بعلاوه iran912.com یا همان شرکت ایران همراه، یک مرجع مطمئن جهت اطلاع از قیمت خط کد 1 صفر و کارنموده و خرید این نوع سیم کارت ها است.

منبع: همشهری آنلاین

به "قیمت خط 912 چطور مشخص می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خط 912 چطور مشخص می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید