علم و تکنولوژی

این گوشی چینی قابلیتی دارد که پرچمداران سامسونگ و اپل ندارند!

جدیدترین گوشی مالی اوپو قابلیتی کاربردی دارد که حتی پرچمداران سامسونگ و اپل هم از آن بی بهره هستند.

20 فروردین 1403

آموزش رفع مشکل کانکت نشدن اپل واچ

در نبود آیفون، مجبوریم اپل واچ را به وای فای وصل کنیم تا بتوانیم آخرین به روزرسانی های اپ ها را دریافت کنیم ولی برخی اوقات با مشکل کانکت نشدن اپل واچ روبرو می شویم.

16 اسفند 1402

مایکروسافت 1900 کارمند بخش بازی خود را اخراج خواهد نمود

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، کمپانی مایکروسافت (Microsoft) قرار است 1900 کارمند از نیروی کار بخش بازی خود را اخراج کند.

6 بهمن 1402

صفر تا صد رنگ کردن هواپیمای غول پیکر ایرباس A380

شرکت ایرباس برای رنگ کردن هواپیمای ایرباس A380 از فناوری پیشرفته اسپری الکترواستاتیک استفاده می نماید. این روش باعث کاهش آلاینده های محیطی و صرفه جویی در مصرف رنگ می گردد.

15 تیر 1402

چت جی پی تی به فضا می رود

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، لاریسا سوزوکی در باره نسل نو ارتباطات فضایی می گوید: ایده اصلی رسیدن به نقطه ای است که با وسایل نقلیه فضایی ارتباطات برقرار کنیم و آنها درباره هشدارها و یافته های جالبی که در منظومه شمسی و ورای مشاهده می نمایند، با...

5 تیر 1402

ورودی جهنم کجاست؟، عمیق ترین چاهی که انسان حفر کرد

چاه ابرژرف کولا مشهور به دروازه جهنم یک چاله بسیار عمیق است که در شبه جزیره کولا در منطقه ها یخبندان شمال غرب روسیه و در نزدیکی مرز این کشور با شمال نروژ قرار گرفته است.

18 خرداد 1402

سامسونگ شاید مایکروسافت بینگ را جایگزین موتور جستجوی گوگل در دستگاه های گلکسی کند

گزارش جدیدی مدعی شده است که سامسونگ درباره جایگزینی گوگل سرچ با بینگ مایکروسافت به عنوان موتور جستجوی پیش فرض دستگاه های گلکسی فکر نموده و این تفکر باعث وحشت گوگل شده است. البته با توجه به اینکه سامسونگ بیشترین گوشی های اندرویدی را در بازار می فروشد،...

29 فروردین 1402

چگونه فقط با یک کوله پشتی سفر کنیم؟

خبرنگاران ؛ یکی از بخش های جدانشدنی در هر سفری، جمع آوری لوازم مورد احتیاج است. طبیعتا سفر بدون لوازم شخصی سخت و غیرممکن است. از طرفی سفر با لوازم زیاد هم چندان خوشایند نیست و سختی های زیادی ایجاد می نماید. با کمی مدیریت و برنامه ریزی می توانیم لوازممان...

26 فروردین 1402

زاگاتو زله؛ یکی از مهمترین خودرو های کشور ایتالیا!

زاگاتو Zele خودرویی است که در فاصله سال های 1974 تا 1976 روی خط فراوری قرار داشت و طی این مدت 500 دستگاه از آن تحویل مشتریان شد. این خودرو در بازار آمریکا با نام اِلکار عرضه شد. زله در واقع پاسخی به بحران نفت در سال 1973 میلادی بود.

22 فروردین 1402

ارائه یک نقشه خیره کننده تازه از مریخ

این نقشه نو از مریخ، سیاره سرخ را با جزئیات خیره کننده ای نشان می دهد و مجموعه ای از ویژگی های زمین شناختی شگفت انگیز را که از مدار دیده می شوند، نمایان می نماید.

13 فروردین 1402

شیائومی می بند 8؛ هر آنچه می دانیم و انتظار داریم

مچ بند های سری شیائومی می بند 7 که در حال حاضر در بازار ایران هم به فروش می رسند، از امکانات بسیار جذابی بهره می برند ولی طبیعتا انتظار داریم که نسل بعدی با بهبودهای مختلفی روبرو شویم. در این مطلب به هر آنچه از شیائومی می بند 8 می دانیم، می پردازیم و ضمناً...

24 اسفند 1401

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش های الکترونیک بر بستر شبکه همراه اول

همراه اول با در اختیار داشتن شبکه ای امن، گسترده و پایدار، بستر برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش های الکترونیک کشور شد.

9 اسفند 1401

نشانه های مسمومیت دارویی را بشناسید

الناز ذوقی، با بیان اینکه مسمومیت انواع مختلفی دارد، در مصاحبه با رادیو سلامت اضافه کرد: هنگامی که دوز یک دارو یا یک ماده مصرفی، از دوز درمانی بیشتر می شود؛ مسمومیت رخ می دهد که می تواند به طور عمدی یا اتفاقی باشد.

25 بهمن 1401

چند ویژگی مخفی و کاربردی در گوشی های سامسونگ

سامسونگ بعضی از برترین گوشی های اندرویدی موجود در بازار را فراوری می نماید، و دستگاه های گلکسی چیز های زیادی برای ارائه به کاربران دارند.

21 بهمن 1401

شانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران فرصتی برای بازیابی این صنعت خواهد بود

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، شانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران فرصتی برای بازیابی این صنعت خواهد بود.

16 بهمن 1401

هتل های عجیب و غریب آمریکایی را بشناسید !!

بخش بزرگی از یک سفر، اقامت گاهی است که در آن شب را به صبح می رسانیم. پس قطعا بودن در یک جای منحصر به فرد می تواند یک تعطیلات معمولی را به یک تجربه فراموش نشدنی تبدیل کند! فکر می کنید خوابیدن در خیمه سرخپوستان و یا لانه یک پرنده غول پیکر چه قدر می تواند هیجان...

30 دی 1401

هر آنچه در خصوص کیفیت 4K و دلایل اهمیت آن باید بدانید

اگر شما قصد دارید که یک تلویزیون 4K یا یک کنسول خانگی نسل تازه را بخرید، شما احتمالا با اصطلاحات 4K و آلترا اچ دی (Ultra HD) به کرات روبرو شده اید. در این یادداشت کوشش می کنیم معنی 4K و آلترا اچ دی را به زبان بسیار ساده شرح دهیم و در مرحله بعد این مسئله را هم شرح...

14 دی 1401

قابلیت نو و خیره کننده گوگل برای گوشی های پیکسل: بدون احتیاج به حرف زدن از فوریت های امدادی یاری بگیرید

مدتی پیش بود که اپل قابلیتی نو را در بعضی محصولات از جمله گجت های ورزشی خود قرار داد که بر اساس آن اگر کاربر ناگهان به زمین بیفتد یا علائم سلامتی وی تنزل کند به طور اتوماتیک با فوریت های 911 تماس بگیرد اکنون گوگل یک گام فراتر رفته و برای افرادی که قادر به...

7 دی 1401

گوگل اسیستنت به روزرسانی شد ، امکان خواندن و پاسخ دهی به پیغام های شخص ثالث

گوگل اسیستنت یا دستیار گوگل به روزرسانی شد و در این به روزرسانی شاهد بعضی تغییرات گسترده در نحوه مدیریت اعلانها و پیغام ها هستیم. درواقع هم اکنون می توانیم برنامه های شخص ثالث را نیز بدون هیچ مسئله ای خوانده و پاسخ دهیم.

4 دی 1401

خودروهای برقی در حمل ونقل عمومی کشور به کار گرفته می گردد

سطح فناوری خودروهای برقی در کشور با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به جایگاه مناسبی رسیده است و دستاوردهای آن می تواند در حمل و نقل عمومی نیز کارآمد باشد.

7 آذر 1401
تعداد: (201)