اختصاص اعتبار به 43 طرحی ملی و استانی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ منصوری، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گفت :310میلیارد تومان به طرح های حوزه آب کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

اختصاص اعتبار به 43 طرحی ملی و استانی در کهگیلویه و بویراحمد

آرش مصلح، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای این استان اضافه نمود: از این اندازه اعتبار 150 میلیارد تومان از منابع اعتبارات ملی و 160 میلیارد تومان دیگر از محل منابع مالی ماده 56 به طرح های عمرانی امور آب کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته و فرایند قانونی آن نیز طی شده است.

او اضافه نمود: این مقدار اعتبار برای اجرا و تکمیل 33 طرح در حوزه آب استان اختصاص یافته که از این تعداد 11 طرح ملی و 32 طرح استانی است.

مصلح افزود: سد مخزنی تنگ سرخ، سد مخزنی سقاوه، آبرسانی از سد کوثر به لیکک و روستا های مسیر با 85 هزار نفر جمعیت هدف، آبرسانی از سد کوثر به دهدشت چرام سوق و لنده و 300 روستا با 240 هزار نفر جمعیت بهره بردار، تامین آب اراضی کشاورزی دهدشت غربی از مهمترین طرح های در دست اجرای حوزه آب در کهگیلویه و بویراحمد است.

او با بیان اینکه سال جاری هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار از منابع مالی مختلف برای طرح های عمرانی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد ادامه داد: از این اندازه اعتبار مصوب شده تا به امروز 30 درصد اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد تخصیص اعتبارات بودجه استانی در هفته آینده اطلاع داد و گفت: طرح های تامین آب اراضی کشاورزی خان احمد و امامزاده جعفر دشت مور و لیشتر، انتقال آب به اراضی کشاورزی تنگ انگشترک و آبرزی از دیگر طرح های در حال اجرای حوزه آب استان است.

وبلاگ منصوری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اختصاص اعتبار به 43 طرحی ملی و استانی در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص اعتبار به 43 طرحی ملی و استانی در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید