بیگ بنگ فورتنایت را ببینید؛ از لگو تا ریسینگ تا اجرای امینم

به گزارش وبلاگ منصوری، چپتر پنجم فورتنایت از امروز شروع شده است و مثل چند دفعه قبل، به مناسبت به سرانجام رسیدن چپتر گذشته و شروع دوره ای تازه در فورتنایت، با مراسم و رویدادی زیبا و بزرگ روبرو شدیم. رویداد بیگ بنگ (Big Bang) فورتنایت نه تنها ادای احترامی به تاریخ فورتنایت و اتفاقاتی مثل بازگشت نقشه اصلی بود، بلکه از مودهای جدیدی که قرار است به فورتنایت بیایند هم رونمایی کرد.

بیگ بنگ فورتنایت را ببینید؛ از لگو تا ریسینگ تا اجرای امینم

برای اولین بار در رویدادهای این چنینی فورتنایت، بازی نماینده ها نه به تنهایی و بلکه می توانستند به همراه اسکواد چهار نفره خود در میان پرده های سینمایی که برای رویداد ساخته شده بود حضور پیدا نمایند. پس اینکه تم موسیقی قدیمی فورتنایت پخش و یادی از قدیم می گردد، بازی نماینده ها چند مود مختلف را تجربه می نمایند که قرار است حالت های نو فورتنایت باشند. این حالت ها LEGO Fortnite و Rocket Racing و Fortnite Festival هستند.

حالت LEGO Fortnite قرار است یک حالت ساخت و ساز لگویی باشد که بازی نماینده ها در آن به ساختن سازه های مختلف مشغول می شوند. حالت Rocket Racing یک بخش مسابقه ای است که به وسیله سازندگان بازی راکت لیگ ساخته شده که در حال حاضر چند وقتی است به زیرمجموعه ای از اپیک گیمز تبدیل شده اند. اپیک گیمز که استودیوی سازنده سری بازی های گیتار هیرو و راک بند را خریداری نموده بود، از آن ها درخواست نموده است تا یک حالت موسیقی هم برای فورتنایت بسازند که ظاهرا به این بخش Fortnite Festival منجر شده است. آن چه در دموی بیگ بنگ دیدیم، یک حالت گیتار هیرو مانند بود که روی قطعه ای از امینم اجرا شد.

صحبت از امینم شد، بد نیست به اجرای بسیار خوب امینم در خاتمه رویداد بیگ بنگ فورتنایت هم اشاره کنیم که بسیار زیبا طراحی شده بود. امینم دو اجرا دارد که اجرایی ابتدایی حس و حال اجرای قطعه Lose Yourself امینم در هشت مایل را تداعی می نماید و امینم از نظر ظاهری سبک قدیم خود را دارد و سپس وارد قطعه ای نو می شویم که امینم امروز را نشان می دهد و کارگردانی زیبایی هم دارد و از نظر فنی هم بسیار خوب پیاده شده است.

می توانید در بالا رویداد بیگ بنگ فورتنایت را ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "بیگ بنگ فورتنایت را ببینید؛ از لگو تا ریسینگ تا اجرای امینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیگ بنگ فورتنایت را ببینید؛ از لگو تا ریسینگ تا اجرای امینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید