سوپراسپرت های حسادت برانگیز رونالدو و نیمار ، فوق ستاره ها در روز تولدشان چه خودروهایی سوار می شوند؟

به گزارش وبلاگ منصوری، سوپراستارهای پرتغالی و برزیلی در تاریخ تولد و همچنین عشق به سوپراسپرت های پرسرعت و گران قیمت با هم مشترک هستند.

سوپراسپرت های حسادت برانگیز رونالدو و نیمار ، فوق ستاره ها در روز تولدشان چه خودروهایی سوار می شوند؟

به گزارش وبلاگ منصوری به نقل از news18، کریستیانو رونالدو و نیمار جونیور بدون شک دو نفر از بزرگ ترین نام های حال حاضر جهانی فوتبال هستند. معروفیت آنها بسیار فراتر از قلمرو طرفداران سرسخت فوتبال است، زیرا آنها در رسانه های اجتماعی نیز طرفداران زیادی دارند. رونالدو اخیراً راهی لیگ برتر عربستان شده و در النصر بازی می کند.

نیمار جونیور برای پاری سن ژرمن در کنار فوق ستاره های کلاس جهانی مانند لیونل مسی و کیلیان امباپه بازی می کند. این برزیلی به خاطر توانایی و استعدادش معروف است و از سنین جوانی با مهارت های باشکوه خود، جمعیت را سرگرم می کند. جالب است که نیمار جونیور و رونالدو هر دو روز تولدشان در 5 فوریه مشترک است. جدا از این، فوق ستاره های فوتبال عشق عمیقی به ماشین های گران قیمت هم دارند.

در این مطلب نگاهی به برخی از خودروهای این دو ستاره می اندازیم که می توانند به آنها ببالند.

خودروهای گران قیمت رونالدو

بوگاتی چِنتو دیه چی

یکی از گران ترین خودروهای نسخه محدود، که طبق گزارشات رونالدو برای خرید آن در سال 2020 نزدیک به 75 کرور خرج کرده است. این ابرخودرو بر اساس بوگاتی شیرون ساخته شده است اما سبک و طراحی متفاوتی دارد. این خودرو می تواند در مدت زمان 2.4 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین می تواند به حداکثر سرعت 377.6 کیلومتر در ساعت دست یابد. تنها 10 دستگاه از این خودروی نسخه ویژه در جهان وجود دارد.

لامبورگینی آونتادور LP 700-4

رونالدو این ابرخودرو را با مبلغی نزدیک به 340هزار دلار خرید تا عشق خود را به خودروهای پرسرعت نشان دهد. این خودرو می تواند از سرعت 0 تا 100 در 2.9 ثانیه و نیز به سرعت بالای 350 کیلومتر در ساعت برسد.

فراری مونزا SP 1

Monza SP1 نزدیک به مدل SP2 یکی دیگر از جواهرات تولیدشده از طریق فراری است. رونالدو یکی از 499 دستگاه تولیدشده را به قیمت 1.6 میلیون دلار خریداری کرد. این خودرو دارای موتوری است که می تواند تا 799 اسب بخار قدرت تولید کند.

مجموعه ماشین های نیمار

فراری 458 ایتالیا

نیمار دوست دارد در زمین سریع باشد و ترجیح می دهد ماشین هایش هم همینطور باشند. ستاره برزیلی فوتبال با علاقه ای که به فراری دارد، مدل 458 ایتالیا را با قیمت گزافی خریداری کرده که به نظر خیره کننده است.

استون مارتین ولکان

این خودروی اسپرت می تواند به سرعت 360 کیلومتر در ساعت برسد. این موتور به یک موتور 7.0 لیتری V-12 مجهز است. شتاب 0 تا 100 این خودرو تنها در 2.9 ثانیه است.

مازراتی MC12

مازراتی MC12 یکی از منحصر به فردترین خودروهای مجموعه اوست که قیمتی نزدیک به 2 میلیون دلار دارد. پس از عرضه در سال 2004، تنها 25 خودرو در اولین سری آن تولید شد. با این حال، به دلیل افزایش تقاضا، آنها مجبور به ساخت 25 عدد دیگر شدند. این خودرو دارای یک موتور 6.0 لیتری V12 تنفس طبیعی است.

  • مسی محو دیدنی 3 ستاره شد| فقط می خواهم ضرباتشان را ببینم!
  • حماقت بزرگ در فوتبال؛ سفرهای اشتباهی برای دیدن بازی تیم محبوب | تیم شما اینجا نیست!
  • ناکامی های پی درپی امباپه، مسی و نیمار | سرمربی فرانسوی چه برنامه ای برای فوق ستاره های فوتبال جهان دارد؟
منبع: همشهری آنلاین

به "سوپراسپرت های حسادت برانگیز رونالدو و نیمار ، فوق ستاره ها در روز تولدشان چه خودروهایی سوار می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوپراسپرت های حسادت برانگیز رونالدو و نیمار ، فوق ستاره ها در روز تولدشان چه خودروهایی سوار می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید