موزه منطقه ای خوزستان در انتظار اعتبار 50 میلیاردی است

به گزارش وبلاگ منصوری، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، موزه منطقه ای خوزستان در انتظار اعتبار 50 میلیاردی است.

موزه منطقه ای خوزستان در انتظار اعتبار 50 میلیاردی است

سید حکمت الله موسوی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان با بیان اینکه برای تکمیل و تجهیز موزه در حال احداث منطقه ای خوزستان و محوطه سازی پیرامون آن به اعتباری حدود 50 میلیارد تومان نیاز است و در این راستا مکاتباتی برای تأمین منابع صورت گرفت، اضافه کرد: بر همین اساس به اتفاق آقای طباطبایی نماینده نهاد ریاست جمهوری در خوزستان، راهنمایی الله زارع زاده مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری، احمدرضا حسینی بروجنی معاون میراث فرهنگی خوزستان و مهدی قنبری ناظر پروژه بازدیدی از این موزه صورت گرفت.

او با بیان اینکه بازدیدکنندگان از فرایند پیشرفت فیزیکی موزه رضایت داشتند، اضافه کرد: امید است که مهمترین نتیجه این بازدید، سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی پروژه و تخصیص اعتبارات لازم باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان مطرح نمود: پیشرفت فیزیکی این موزه حدود 85 درصد بوده که درصورت تزریق اعتبار یاد شده، این پروژه در شش ماه نخست سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

او اعلام نمود: باتوجه به اینکه بخش عمده ای از این اعتبار برای خرید تجهیزات موزه در نظر گرفته شده و راه اندازی این موزه مستلزم همین تجهیزات است، تزریق این رقم بودجه قطعا بهره برداری پروژه را تسریع خواهد نمود.

منبع: همگردی

به "موزه منطقه ای خوزستان در انتظار اعتبار 50 میلیاردی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه منطقه ای خوزستان در انتظار اعتبار 50 میلیاردی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید