موسسه آموزش عالی راهبرد شمال از دانشجویانی که به خاطر کرونا دفاعیه ارائه نکردند، شهریه می گیرد

به گزارش وبلاگ منصوری، دانشجویی موسسه آموزش عالی راهبرد شمال گفت: موسسه آموزش عالی راهبرد شمال دانشجویانی که به خاطر ویروس کرونا نتوانسته اند تاریخ دفاعیه بگیرند را جزو ترم آینده حساب کرده و می خواهد نصف شهریه را بگیرد.

موسسه آموزش عالی راهبرد شمال از دانشجویانی که به خاطر کرونا دفاعیه ارائه نکردند، شهریه می گیرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین جهت را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

دانشجویی موسسه آموزش عالی راهبرد شمال در مصاحبه با خبرنگار وبلاگ منصوری، گفت: تعدای از دانشجویان دانشگاه قرار بود اسفند ماه سال گذشته دفاعیه انجام دهند امامتاسفانه به خاطر شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها عقب افتاد است.

این دانشجوی موسسه آموزش عالی راهبرد شمال مطرح نمود: مهلت ارائه دفاعیه ما از شهریور سال گذشته تا اسفند ماه 98 بود تعدادی که البته دانشجویان توانستند دفاعیه خود را در اسفند ماه سال 98 ارائه دهند ولی تعداد دیگری از دانشجویان به خاطر شیوع ویروس کرونا پیروز به این کار نشدند. با تعطیلی دانشگاه ها، دانشگاه ما هم طی اطلاعیه ای گفت دانشجویانی که پیروز به ارائه دفاعیه نشدند تا سرانجام فروردین ماه سال 99 وقت دارند.

این دانشجویی موسسه آموزش عالی راهبرد شمال در ادامه گفت: اما اخیرا دانشگاه گفته است دانشجویانی که تاریخ دفاعیه خود را نگرفتند جز دانشجویان ترم آینده محسوب می شوند باید نصف شهریه ثابت را پرداخت کنند این در صورتی است بعضی از دانشگاه های دیگر این مبلغ را به دانشجویان خود بخشیده اند.

وی گفت: به خاطر کرونا موسسه آموزش عالی راهبرد شمال تعطیل است و کسی جوابگوی ما نیست و نمی دانیم چطوری می توانیم مشکل خود را حل کنیم. به تاخیر افتادن دفاعیه تقصیر ما نبوده است و دانشگاه باید برای این موضوع چاره ای بیندیشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "موسسه آموزش عالی راهبرد شمال از دانشجویانی که به خاطر کرونا دفاعیه ارائه نکردند، شهریه می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسسه آموزش عالی راهبرد شمال از دانشجویانی که به خاطر کرونا دفاعیه ارائه نکردند، شهریه می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید