کرونا نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی را مجازی کرد

به گزارش وبلاگ منصوری به نقل از تلگراف، نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی (CES) یکی از بزرگترین کنفرانس های فناوری در دنیا، به دلیل شیوع ویروس کرونا در ژانویه 2021 میلادی به صورت مجازی برگزار می گردد.

کرونا نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی را مجازی کرد

این درحالی است که برگزار نمایندگان CES در ماه می امسال بیان کردند رویداد مذکور در سال آینده میلادی به صورت یک گردهمایی کوچک در لاس وگاس برگزار می گردد.

لغو برگزاری نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی خسارت اقتصادی سنگینی برای شهر لاس وگاس به شمار می آید. قبل از شیوع ویروس کرونا در آمریکا، سالانه بیش از 170 هزار نفر در این نمایشگاه 4 روزه شرکت می کردند.

گری شاپیرو مدیر ارشد اجرایی اتحادیه فناوری های مصرفی که برگزار نماینده CES است در ماه می بیان کرد نمایشگاه را در ژانویه 2021 به طور حضوری برگزار می نماید اما با افزایش شمار مبتلایان به کووید19 برگزاری یک رویداد در فضای سربسته غیر ممکن به نظر می رسد. همچنین بعید است کارمندان شرکت های فناوری عظیم تا زمان برگزاری مراسم اجازه سفر داشته باشند.

البته لغو این رویداد چندان عجیب نیست. IFA که عظیمترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی در اروپا است نیز اعلام نموده مردم عادی نمی توانند در رویداد امسال شرکت نمایند. این نمایشگاه سپتامبر هر سال به مدت 6 روز در آلمان برگزار می گردد، اما طبق تصمیمات مدت زمان آن در امسال میلادی به 3 روزکاهش یافته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کرونا نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی را مجازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی را مجازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید