آتش سوزی پنج مغازه و کارگاه مبل سازی

به گزارش وبلاگ منصوری، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش نشانان حادثه آتش سوزی پنج باب مغازه و کارگاه مبل سازی در جنوب تهران را مهار کردند.

آتش سوزی پنج مغازه و کارگاه مبل سازی

سید جلال ملکی روز یکشنبه به ایرنا گفت: حوالی ساعت چهار بامداد حادثه آتش سوزی در خلازیر به سمت خیابان دولت خواه به سامانه 125 اعلام و در مدت چهار دقیقه ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه نمود: در محوطه ای که پنج باب مغازه و کارگاه مبل سازی وجود داشت و دچار آتش سوزی شده بود، شعله های آتش در حال سرایت به سایر مغازه و کارگاه های اطراف بود.

ملکی با بیان اینکه این اماکن سقف های شیروانی غیرمقاوم در برابر آتش سوزی داشتند، اضافه نمود: آتش نشانان وارد عملیات شدند و پس از دقایقی پیروز شدند این حادثه را مهار نمایند.

وی از دومین حادثه آتش سوزی این بار در ساختمان 9 طبقه 53 واحدی در خیابان شاهین شمالی اطلاع داد و گفت: در طبقه چهارم یک واحد 100 متری آتش سوزی روی داده بود و زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند متوجه شدند که یک خانم جوان در میان شعله های آتش گرفتار است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اضافه نمود: آتش نشانان همزمان با عملیات مهار وارد عملیات نجات شدند و پیروز شدند این خانم را به سلامت از محل خارج نمایند.

وی با بیان اینکه این ساختمان پرتراکم فاقد سیستم اعلام حریق بود گفت: به مالکان و مدیران ساختمان های تجمعی توصیه می گردد حتما این اماکن را به سیستم اعلام حریق و آخرین تجهیزات خاموش کردن آتش مجهز نمایند.

منبع: فرارو

به "آتش سوزی پنج مغازه و کارگاه مبل سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی پنج مغازه و کارگاه مبل سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید