شروع عملیات ساخت پست 132، 20 کیلوولت شهرک صنعتی گناباد

به گزارش وبلاگ منصوری، خبرنگاران/خراسان رضوی با حضور استاندار خراسان رضوی عملیات ساخت پست 132/20 کیلوولت شهرک صنعتی گناباد شروع شد.

شروع عملیات ساخت پست 132، 20 کیلوولت شهرک صنعتی گناباد

یعقوبعلی نظری در این مراسم با تاکید بر اهمیت افزایش زیرساخت های لازم برای رونق مالی، فراوری و کارآفرینی اظهار کرد: رویکرد مدیریت استان فعال شدن اقتصاد در بخش های مختلف است چرا که تحقق این مهم بر معیشت و زندگی مردم تاثیر دارد.

وی گفت: باید با خدمات مناسب و برطرف مسائل موجود مردم را را امیدوار کنیم. هیچ مسئله ای نباید برای تامین زیرساخت سرمایه گذاری های در دست اجرا در خراسان رضوی وجود داشته باشد و باید با برطرف مسائل موجود این امر سرعت گیرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: رونق مالی و اشتغال باید محور توجه همه بخش ها و دست اندرکاران ذیربط قرار بگیرد و با اتحاد و همدلی این مسائل برطرف گردد.

شروع عملیات اجرایی پست شهرک صنعتی گناباد با هدف تامین برق واحدهای صنعتی این استان است که به علت پربار شدن پست قبلی احداث این پست در دستور کار نهاده شد.

افتتاح کارخانه خوراک دام در کاخک گناباد

افتتاح یک واحد کارخانه خوراک دام در ناحیه صنعتی کاخک شهرستان گناباد از دیگر برنامه های سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان گناباد بود.

بنا بر گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، برای این پروژه که به صورت مستقیم برای 17 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می نماید، مبلغ 130 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

برگزاری نشست آنالیز مسائل شهرک صنعتی گناباد با حضور استاندار خراسان رضوی

در ادامه سفر استاندار خراسان رضوی به گناباد نشست آنالیز مسائل شهرک صنعتی گناباد برگزار گردید. استاندار خراسان رضوی این نشست گفت: باید از ظرفیت های موجود استان برای برطرف مسائل و مسائل واحدهای فراوریی بهره گرفت.

نظری ادامه داد: باید ایجاد شهرک صنعتی شماره دو گناباد با مکان یابی دقیق و توجه به زیرساخت های مورد احتیاج مانند فرودگاه، خط ریلی و محورهای مواصلاتی جانمایی شوند.

وی گفت: الزامات و مسائل شهرک های کوثر و کاخک گناباد هم باید در جلسه جداگانه مورد آنالیز دقیق قرار گیرند.

بنا بر گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی تاکید نمود: باید به سمت ایجاد شهرک های تخصصی متناسب با ظرفیت های منطقه ای پیش برویم و صنایع متناسب با شرایط و شرایط هر منطقه در آن ها ایجاد شوند.

طرح گازرسانی به 10 روستا و 123 واحد فراوریی صنعتی گناباد افتتاح شد

استاندار خراسان رضوی در روستای نجم آباد گناباد و منزل شهید محمدحسین علی حسینی پروژه های گازرسانی به 10 روستا و 123 واحد فراوریی صنعتی گناباد را نیز افتتاح کرد.

نظری در این مراسم با اشاره به طرح های گسترده گازرسانی در استان گفت: همه مسئولان باید در راستای برطرف مسائل مردم با اراده و عزم جدی اقدام نمایند. بزرگ جلوه دادن مسائل هنر نیست بلکه هنر ما حل مسائل است. وظیفه مسئولان در هر رده حل مسائل است.

حسن افتخاری، مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی، گفت: در سه تا چهار سال گذشته خراسان رضوی از نظر تعداد روستای گازدار در رتبه پنجم کشور قرار داشت ولی هم اکنون با اقدامات اجرا شده، پروژه های گازرسانی روستایی استان شتاب ویژه ای گرفته، به نحوی که در حال حاضر خراسان رضوی دارای بیشترین روستای گازدار در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه در شهرستان گناباد تمام 54 روستای واجد شرایط گازرسانی از نعمت گاز برخوردار شده ، توضیح داد: امروز بهره برداری همزمان پروژه های گازرسانی شرکت گاز خراسان رضوی در شهرستان گناباد با ظرفیت 10 روستا و 123 واحد فراوریی صنعتی انجام می گردد. با بهره برداری از این پروژه ها بیش از یک هزار خانوار روستایی با مبلغ 800 میلیارد ریال که از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز هزینه شده، تحت پوشش نعمت الهی گاز قرار می گیرند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی افتخاری توضیح داد: متعهد شده ایم به طور میانگین در هر روز کاری سه واحد فراوریی صنعتی را از محل اعتبارات وزارت نفت و شرکت ملی گاز و بدون دریافت هزینه از صاحبان صنایع گازدار کنیم که این مهم از ابتدای سال تا کنون اجرا شده و تا انتها سال نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شروع عملیات ساخت پست 132، 20 کیلوولت شهرک صنعتی گناباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات ساخت پست 132، 20 کیلوولت شهرک صنعتی گناباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید