اشتغال بیش از 8 هزار نفر در صنایع تبدیلی و غذایی کشاورزی سیستان وبلوچستان

به گزارش وبلاگ منصوری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: با هدف ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزایی برای بهره برداران، یک برنامه 5 ساله، 463 هزار و 400 تن ظرفیت صنایع تبدیلی و تکمیلی سیستان وبلوچستان افزایش خواهد یافت.

اشتغال بیش از 8 هزار نفر در صنایع تبدیلی و غذایی کشاورزی سیستان وبلوچستان

سید محمدرضا سید حسینی امروز در جریان بازدید از صنایع تبدیلی و غذایی شیلاتی شهرستان دشتیاری گفت: در راستای ارتقای زنجیره ارزش فراوری و صادرات محصولات کشاورزی فرآوری شده با هدف ایجاد اشتغال پایدار ودرامدزایی برای بهره برداران، یک برنامه 5 ساله برای ارتقا و توسعه واحد های صنایع تبدیلی و غذایی استان در زیر بخش های کشاورزی تدوین و براساس این برنامه در سرانجام سال 1405، 463 هزار و 400 تن ظرفیت صنایع تبدیلی و تکمیلی سیستان وبلوچستان افزایش خواهد یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: هم اکنون استان دارای267 واحد صنایع تبدیلی و غذایی با ظرفیت 1 میلیون 390 هزار تن می باشد که ظرفیت اشتغال حدود8 هزار نفر را فراهم نموده است.

وی توضیح داد: در این برنامه برای سال 1401، راه اندازی 29 واحد صنایع تبدیلی و غذایی تازه با ظرفیت 79 هزار تن و ایجاد زمینه شغلی برای 325 نفر هدفگذاری شده است.

این مسؤول ادامه داد: لازم به ذکر است سالیانه 4 میلیون تن انواع محصولات زراعی، باغی، دامی و شیلاتی در سیستان وبلوچستان فراوری می گردد.

وبلاگ منصوری سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اشتغال بیش از 8 هزار نفر در صنایع تبدیلی و غذایی کشاورزی سیستان وبلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغال بیش از 8 هزار نفر در صنایع تبدیلی و غذایی کشاورزی سیستان وبلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید