برترین مراکز خرید اسپانیا کدامند؟

به گزارش وبلاگ منصوری، گشت و گذار در مراکز خرید اسپانیا یکی از برترین و جذابترین فعالیت هایی است که هر فردی در تور اسپانیا انجام خواهد داد. بازارهای بزرگ، خیابان های پر رفت و آمد، مغازه های متنوع و اجناس درجه یک باعث شده است تا مراکز خرید در اسپانیا جایگاه ویژه ای در میان دیگر شهرهای اروپایی داشته باشند.

برترین مراکز خرید اسپانیا کدامند؟

مراکز خرید اسپانیا برترین مکان برای خرید سوغات اسپانیا است و می توانید با استفاده از حمل و نقل عمومی شهرهایی مانند مادرید و بارسلونا، به این مراکز خرید اسپانیا رفته و ساعت ها صرف پاساژگردی و خرید کنید.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله از وبلاگ وبلاگ منصوری شما را با برترین مراکز خرید اسپانیا آشنا سازیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

برترین مراکز خرید اسپانیا در بارسلونا

Diagonal Mar

مرکز خرید Diagonal Mar یکی از بزرگترین مراکز خرید بارسلونا اسپانیا است که در نزدیکی ساحل بارسلونا و منطقه Poblenou واقع شده است. مرکز خرید Diagonal Mar در انتهای خیابان Avenida Diagnoal و محل تلاقی این خیابان با دریا، از برترین مراکز خرید اسپانیا است که می توانید ساعت های متمادی در آن به گردش بپردازید و خسته نشوید.

در این مرکز خرید برترین برندهای فراوری کننده پوشاک آقایان، بانوان و بچه ها، فروشگاه های لوازم آرایشی و زیبایی، لوازم منزل و دکوراسیون و … حضور دارند. بعلاوه فودکورت این مرکز خرید بسیار متنوع است و هر چیزی از غذاهای محلی اسپانیا تا غذاهای بین المللی را در آن پیدا خواهید کرد.

اگرچه این مرکز خرید کمی از مرکز شهر بارسلونا فاصله دارد، اما با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی چون مترو، اتوبوس و تراموا می توانید به راحتی خود را به آن برسانید و از خرید خود لذت ببرید.

Las Arenas

Las Arenas یکی دیگر از مراکز خرید اسپانیا است که علاوه بر وجود فروشگاه های متعدد و مجذوب کننده، تاریخچه و داستان هیجان انگیزی نیز دارد. این مرکز خرید همانطور که احتمالا از نمای بیرونی آن نیز حدس خواهید زد، در گذشته یک ورزشگاه گاوبازی بوده که امروز تغییر کاربری داده است.

مرکز خرید Las Arenas همانطور که احتمالا از نمای بیرونی آن نیز حدس خواهید زد، در گذشته یک ورزشگاه گاوبازی بوده که امروز تغییر کاربری داده است.

این مجموعه که در میدان مشهور اسپانیا واقع شده، یکی از برترین مراکز خرید در اسپانیا است که تعداد زیادی فروشگاه متنوع در 5 طبقه گردهم آورده است و تقریباً هر چیزی که احتیاج داشته باشید را می توانید از آن تهیه کنید.

اما علاوه بر فروشگاه ها، این مرکز خرید یک فودکورت مجذوب کننده نیز دارد که در آخرین طبقه آن واقع شده است و از بالای آن می توانید چشم انداز 360 درجه بینظیری از شهر زیبای بارسلونا داشته باشید.

Gran Via II

اگر در پی مراکز خرید مقرون به صرفه در اسپانیا باشید، مرکز خرید Gran Via II بارسلونا یکی از برترین انتخاب های شما خواهد بود. Gran Via II از برترین مراکز خرید در اسپانیا است که در حاشیه جنوب غربی شهر بارسلونا و منطقه Hospitalet de Llobregat واقع شده است.

این مرکز خرید با مساحتی بیش از 54 هزار متر مربع، بیش از 100 فروشگاه مختلف را در خود جای داده است که هر چیزی از لوازم منزل و وسایل برقی تا لباس و پوشاک را به فروش می رسانند.

بعلاوه این مرکز خرید به یک مجموعه سینمای پیشرفته مجهز است که برترین و جدیدترین فیلم های اسپانیا و دنیا را به نمایش می گذارند.

برترین مراکز خرید اسپانیا در مادرید

Centro Comercial La Gavia

مرکز خرید Centro Comercial La Gavia از برترین مراکز خرید در مادرید اسپانیا برای خرید لوازم دکوری و تزئینی است. این مرکز خرید میزبان یکی از دو شعبه فروشگاه IKEA در مادرید است. برای خرید از این فروشگاه بهتر است روزهای کاری هفته مراجعه کنید تا با ازدحام کمتری روبرو شوید.

این مرکز خرید که در انتهای خط 1 متروی مادرید قرار گرفته است، طیف گسترده ای از فروشگاه های مختلف از قبیل پوشاک مردانه و زنانه، لوازم الکترونیکی، محصولات غذایی و … دارد.

این مرکز خرید علاوه بر یک سینمای مجهز، تعدادی رستوران و کافه عالی دارد که می تواند یک گزینه خوب برای سرگرمی و استراحت پس از خرید باشد.

ABC Serrano

یکی دیگر از مراکز خرید اسپانیا که می تواند تجربه ای استثنایی از خرید و پاساژگردی برای شما رقم بزند، مرکز خرید ABC Serrano مادرید است. این مرکز خرید در ساختمان قدیمی روزنامه ABC و در محله مشهور Salamanca قرار گرفته است.

در کنار فروشگاه های متعدد و لوکس، این مرکز همیشه میزبان رویدادهای هنری مانند نمایشگاه ها و فشن شوهای مختلف است که می توانید در بعضی از آنها شرکت کنید.

Centro Comercial Madrid Xanadú

Centro Comercial Madrid Xanadú یکی از برترین مراکز خرید در اسپانیا است که در جنوب غرب مادرید واقع شده و فراتر از یک مرکز خرید عادی است.

این مرکز خرید در واقع یک مجموعه سرگرمیی بزرگ و مجهز است. این مرکز خرید علاوه بر طیف گسترده ای از فروشگاه ها و رستوران های بزرگ، میزبان بزرگترین پیست اسکی درون سالن اسپانیا است. بعلاوه علاوه بر یک سالن بزرگ سینما، در این مرکز یک سالن بولینگ و گلف نیز وجود دارد و می تواند یک مرکز سرگرمیی بینظیر برای شما و خانواده تان باشد.

منبع: ققنوس

به "برترین مراکز خرید اسپانیا کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مراکز خرید اسپانیا کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید