تاریخ مراسم سامسونگ در CES 2022 اعلام شد؛ احتمال معرفی S21 فن ادیشن

به گزارش وبلاگ منصوری، نمایشگاه CES هر ساله در اولین هفته ماه نخست سال میلادی برگزار می گردد و حالا سامسونگ تاریخ برگزاری مراسم خود را در این نمایشگاه رسما اعلام نموده است. طبق اعلام این شرکت، این مراسم در تاریخ 4 ژانویه (15 دی) برگزار خواهد شد و در جریان آن به احتمال زیاد شاهد رونمایی از گلکسی S21 فن ادیشن خواهیم بود.

تاریخ مراسم سامسونگ در CES 2022 اعلام شد؛ احتمال معرفی S21 فن ادیشن

این رویداد Together for Tomorrow نام دارد و جونگ-هی، معاون و رییس بخش سامسونگ الکترونیکس DX، به عنوان اندازه رویداد انجام وظیفه خواهد نمود. در بیانیه سامسونگ آمده که در این رویداد راهکارهایی برای بهبود پایداری کره زمین ارائه خواهد شد و بعلاوه به ارائه تجارب هوشمند و مرتبط برای غنی تر کردن زندگی مردم اشاره می ­گردد.

این مراسم ساعت 6:00 بامداد به وقت ایران برگزار می گردد و هواداران سامسونگ به صورت آنلاین می توانند این مراسم را دیدن نمایند. بعلاوه در کنار معرفی گلکسی S21 فن ادیشن، احتمالا تاریخ معرفی گوشی های پرچم دار سری S22 هم اعلام خواهد شد.

بر اساس گزارش های منتشر شده، گلکسی S21 فن ادیشن از نمایشگر 6.4 اینچی با رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد. سامسونگ برای آن چیپست اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100 را در نظر گرفته و باید به بهره گیری از 6 یا 8 گیگابایت رم هم اشاره کنیم. انرژی این گوشی از یک باتری 4370 میلی آمپرساعتی تامین می گردد که با شارژ سریع 25 واتی سازگار است. در پنل پشتی آن سه دوربین قرار گرفته است که از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، اولترا واید 12 مگاپیکسلی و تله فوتوی 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است. گفته می گردد این گوشی با قیمت 699 دلار راهی بازار می گردد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ مراسم سامسونگ در CES 2022 اعلام شد؛ احتمال معرفی S21 فن ادیشن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ مراسم سامسونگ در CES 2022 اعلام شد؛ احتمال معرفی S21 فن ادیشن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید