توزیع خرمای مضافتی طرح تنظیم بازار به مناسبت ماه مبارک رمضان

به گزارش وبلاگ منصوری، تهران (پانا) - سرپرست معاونت امور فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از توزیع خرمای مضافتی طرح تنظیم بازار به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان اطلاع داد.

توزیع خرمای مضافتی طرح تنظیم بازار به مناسبت ماه مبارک رمضان

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، عباسعلی ارفع، عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت امور فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با اشاره به خرید و توزیع محصول خرمای مضافتی به مناسبت ماه مبارک رمضان به وسیله سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: به منظور رضایتمندی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان این سازمان خرید محصولات از کشاورزان، ذخیره سازی و عرضه این محصول به مصرف کنندگان نهایی را به وسیله شبکه گسترده شرکت های تعاونی های روستایی و کشاورزی و تشکل های بخش کشاورزی با مدیریتی متمرکز شروع نموده است.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای سیاست های تنظیم بازار محصولات کشاورزی و ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا به مناسبت ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف این محصول، محصول خرما از روز چهارشنبه 17 فروردین زیر قیمت بازار عرضه می گردد.

به گفته سرپرست معاونت امور فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، محصول خرما در جعبه های 650 گرمی با قیمت 31 هزار تومان، 700 گرمی با قیمت 35 هزار تومان و 800 گرمی با قیمت 37 هزار تومان عرضه می گردد.

ارفع اعلام کرد: نوع خرمای خریداری شده مضافتی درجه یک بوده و با توجه به ذخیره سازی مناسب خرما در سردخانه ها کمبودی در عرضه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: توزیع این خرما در مرکز به وسیله غرفه در نظر گرفته شده واقع در ساختمان سازمان مرکزی تعاون روستایی، 13 غرفه مستقر در ایستگاه های مترو و بعلاوه پلتفرم های هوشمند (به صورت تحویل درب منازل) انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "توزیع خرمای مضافتی طرح تنظیم بازار به مناسبت ماه مبارک رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع خرمای مضافتی طرح تنظیم بازار به مناسبت ماه مبارک رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید