خبرنگاران اقلام بهداشتی اتاق های بازرگانی به بیمارستان های خراسان جنوبی اهدا شد

به گزارش وبلاگ منصوری، بیرجند - خبرنگاران - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند از اهدای اولین محموله اقلام بهداشتی اتاق های بازرگانی ایران و تهران به بیمارستان های خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در کنار بخش درمان برای گذر کشور از این بحران و شکست کرونا هستیم.

خبرنگاران اقلام بهداشتی اتاق های بازرگانی به بیمارستان های خراسان جنوبی اهدا شد

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند محسن احتشام اضافه نمود: اتاق های بازرگانی به نمایندگی از بخش خصوصی در کنار دیگر نهادها در صف اول مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور ایستاده است و برای تامین بخشی از تجهیزات پزشکی و اقلام مورد نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی تلاش می کند.

وی گفت: اتاق بازرگانی بیرجند هم در راستای مسئولیت اجتماعی و باورهای دینی و انسانی همچون اتاق های بازرگانی سراسر کشور توان خود را در راستای هم افزایی و همکمک عمومی بخش خصوصی برای عبور از بحران کرونا در استان به کار گرفته است و از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند اضافه نمود: با تلاش های شبانه روزی تیم مشترکی از نهادهای مرجع بخش خصوصی و با همکاری فعالان اقتصادی و پیگیری های اتاق بازرگانی بیرجند کمک های اتاق های بازرگانی ایران و تهران در 14 بیمارستان خراسان جنوبی توزیع می شود.

وی با بیان اینکه میزان این کمک ها همچنان در حال افزایش است گفت: اقلام بهداشتی تهیه شده با هماهنگی دانشگاه های علوم پزشکی استان به شهرستان های مختلف ارسال می شود تا در بیمارستان ها و مراکز درمانی توزیع شود.

احتشام گفت: این اقلام شامل 350 عدد کلاه، 2 هزار و 100 عدد لباس گان، 700 عدد لباس اورآل، 420عدد عینک یکبار مصرف و 420عدد شیلد محافظ صورت، یک هزار و 400 عدد دستکش لاتکس، هزار و 400 عدد دستکش معاینه و 2 دستگاه ونتیلاتور پرتال است.

وی با قدردانی از پزشکان و کادر درمان بیمارستان های استان و کشور که در حال خدمات رسانی به مبتلایان ویروس کرونا هستند گفت: پرستاران و پزشکان ما قهرمانان خط مقدم عبور از بحران کنونی در کشور هستند و اتاق بازرگانی همچنان در کنار بخش درمان برای گذر کشور از این بحران و شکست کرونا ایستاده است.

تعداد موارد مثبت کرونا در استان خراسان جنوبی با 8 مورد افزایش در روز چهارشنبه ششم فروردین ماه به 225 بیمار رسید.

تمامی 11 شهرستان استان مرزی خراسان جنوبی درگیر با کرونا هستند و شهرستان های بیرجند، طبس، زیرکوه، قاینات و فردوس بیشترین میزان ابتلا را دارند.

براساس اعلام وزارت بهداشت تا به امروز 27 هزار و 17 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 2 هزار و 77 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده اند.

همچنین شمار بهبود یافتگان کرونا در کشور به 9 هزار و 625 نفر رسید.

ویروس کرونا که از چین شیوع یافت تا به امروز به بیش از 190 کشور جهان سرایت کرده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اقلام بهداشتی اتاق های بازرگانی به بیمارستان های خراسان جنوبی اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اقلام بهداشتی اتاق های بازرگانی به بیمارستان های خراسان جنوبی اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید