فراخوان جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف اعلام شد

به گزارش وبلاگ منصوری، دوازدهمین دوره از جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف به منظور ایجاد فرصت برای معرفی و تجاری سازی دستاوردهای فنی و پژوهشی دانشجویان، دانش آموختگان، اساتید دانشگاه ها کارآفرینان و صاحبان ایده برگزار می گردد.

فراخوان جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ منصوری، جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف، رویدادی است که به اهتمام مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف توانسته است طی 11 دوره نقشی مهم در معرفی کسب و کار های نوپا به سرمایه گذاران ایفا کند.

این رویداد به وسیله مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی شده و در حال حاضر به صورت کشوری پیشرفته و در بخش ها و حوزه های مختلف برگزار می گردد.

جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار عرصه ای برای ارائه دستاورد های فنی- پژوهشی دانشجویان، دانش آموختگان، استادان دانشگاه ها، کارآفرینان، صاحبان ایده های کسب و کار است بعلاوه فضایی است که برای برای طرح نیازمندی های صنعت، که نهایتاً از رهگذر سرمایه گذاری صنعت در کسب و کار های دانش بنیان، فرصتی را برای همکاری موثر و نظام مند صنعت و دانشگاه فراهم می آورد.

لازم به ذکر است در طی مراحل این جشنواره، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با مفاهیم و اصول کسب و کار و تمرین عملی آن ها بر مبنای ایده محوری و فناورانه خود، در یک محیط رقابتی نسبت به آماده سازی طرح خود جهت ارائه به نهاد ها و اشخاص سرمایه گذار اقدام می کنند.

شایان ذکر است خروجی نهایی جشنواره، ایده ها و طرح های رجحان است که ضمن برخورداری از خدمات حمایتی مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف و سایر نهاد های حامی، سایر سرمایه گذاران به منظور تجاری شدن طرح و فراوری محصول مربوطه را خواهند داشت.

این جشنواره در دو بخش شامل ایده و طرح نوآورانه و استارتاپ ها برگزار می گردد. ایده ها و طرح های شرکت کننده در هر سرفصل به طور جداگانه مورد داوری و ارزیابی قرار گرفته و برگزیدگان هر حوزه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

برگزیدگان از جوایزی همانند جوایز نقدی، تسهیلات مقرون به صرفه قیمت و امکان استقرار در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف بهره مند خواهند شد. در ضمنً امکان سرمایه گذاری صندوق شریف و سایر سرمایه گذاران در طرح های برگزیده نیز وجود دارد. کوشش جشنواره این است که با ایجاد ارتباط میان صاحبان ایده و کارآفرینان با سرمایه گذاران، بتواند طرح ها را به مرحله تجاری سازی برساند.

خاطرنشان می گردد؛ 1 بهمن ماه 1400، آخرین مهلت ارسال طرح ها به این دوره از جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف است و اختتامیه جشنواره پس از برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی منتورینگ و انجام مراحل داوری در بهار 1400 برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فراخوان جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید