قابلیت نو و خیره کننده گوگل برای گوشی های پیکسل: بدون احتیاج به حرف زدن از فوریت های امدادی یاری بگیرید

به گزارش وبلاگ منصوری، مدتی پیش بود که اپل قابلیتی نو را در بعضی محصولات از جمله گجت های ورزشی خود قرار داد که بر اساس آن اگر کاربر ناگهان به زمین بیفتد یا علائم سلامتی وی تنزل کند به طور اتوماتیک با فوریت های 911 تماس بگیرد اکنون گوگل یک گام فراتر رفته و برای افرادی که قادر به صحبت کردن نیستند امکانات امدادی ویژه ای ایجاد نموده است.

قابلیت نو و خیره کننده گوگل برای گوشی های پیکسل: بدون احتیاج به حرف زدن از فوریت های امدادی یاری بگیرید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گاهی کاربر مشکل سخن گفتن دارد و گاهی به دلیل جراحت قادر به صحبت کردن نیست، در چنین شرایطی اگر تلفن همراه او از نوع پیکسل باشد، به برترین شکل از سیستم فوریت های امدادی 911(اورژانس، پلیس، آتش نشانی) یاری خواهد گرفت.

گوگل ویژگی تازهی را برای تماس تلفنی اضطراری اعلام نموده است که به تعداد مشخصی از دستگاه های اندرویدی این شرکت از جمله پیکسل ها خواهد رسید. ویژگی مذکور این امکان را به کاربر می دهد تا بدون احتیاج به سخن گفتن از پلیس ، آتش نشانی یا یاری های پزشکی استفاده کند. این شرکت پیش بینی می نماید که این ویژگی تازه در شرایطی که تماس گیرنده قادر یا مایل به صحبت نباشد لازم است.

منبع: انتخاب

به "قابلیت نو و خیره کننده گوگل برای گوشی های پیکسل: بدون احتیاج به حرف زدن از فوریت های امدادی یاری بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت نو و خیره کننده گوگل برای گوشی های پیکسل: بدون احتیاج به حرف زدن از فوریت های امدادی یاری بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید