هانترس؛ خودرویی عجیب با طراحی متفاوت!

به گزارش وبلاگ منصوری، هانترس نامی است که برای این پروژه انتخاب شده که به وسیله کانری شو طراحی شده است. خودرو به وسیله یک موتور الکتریکی در ارتباط با محور عقب حرکت می نماید.

هانترس؛ خودرویی عجیب با طراحی متفاوت!

اخیرا طرحی مربوط به یک خودروی آفرودی ارائه شده که با توجه به شرایط چرخ های جلو می تواند متفاوت ترین وسیله نقلیه همه جارو (ATV) باشد! همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ اینجا خبری از محور جلوی سنتی نیست و هر چرخ به طور مستقل دارای سیستم تعلیق و کنترل است.

هانترس نامی است که برای این پروژه انتخاب شده که به وسیله کانری شو طراحی شده است. براساس اطلاعات ارائه شده، خودرو به وسیله یک موتور الکتریکی در ارتباط با محور عقب حرکت می نماید.

رنگ سفید برای بدنه و شرایط طراحی مینیمال موجب شده تا مخاطب برای لحظاتی درگیر زیبایی هایی گردد که هانترس به اشتراک می گذارد.

چراغ های اصلی جلو نیز در نوع خود بسیار خلاقانه هستند چرا که بخشی از گلگیر جلوی متحرک محسوب شده و همراه با تغییر شرایط چرخ ها در راستا های سخت تغییر شرایط جالبی دارند.

لازم به ذکر است؛ خودرو همه جارو یا ای تی وی (به انگلیسی: All-Terrain Vehicle - ATV)، که به طور غیررسمی به چهار چرخه نیز معروف است، از نظر مؤسسه ملی استاندارد آمریکا به عنوان خودرویی تعریف می گردد که روی تایر های کم فشار حرکت می نماید و دارای یک جایگاه برای نشستن راننده و فرمان آن از نوع فرمان دوچرخه است.

این نوع خودرو، بیش از دیگر خودرو ها قابلیت حرکت در انواع زمین ها را دارد. بعلاوه از این خودرو در بعضی کشور ها به عنوان خودروی مجاز به خیابانروی مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: فرادید

به "هانترس؛ خودرویی عجیب با طراحی متفاوت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هانترس؛ خودرویی عجیب با طراحی متفاوت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید