هوش مصنوعی به وال کیلمر یاری کرد تا نقش نمادین خود را در فیلم تاپ گان: ماوریک Top Gun: Maverick بازی کند

به گزارش وبلاگ منصوری، فیلم تاپ گان تازه یا Top Gun: Maverick فیلم پیروزی بوده و انتظارات هواداران فیلم قدیمی را برآورده نموده و از نظر منتقدان و باکس آفیس پیروز بوده است.

هوش مصنوعی به وال کیلمر یاری کرد تا نقش نمادین خود را در فیلم تاپ گان: ماوریک Top Gun: Maverick بازی کند

داستان این فیلم در ادامه فیلم Top Gun قدیمی سال 1986 است که در آن تام کروز در نقش پیت ماوریک میچل بازی نموده بود. بازیگر اصلی مورد توجه دیگر وال کیلمر بود که نقش مرد یخی نمادین را در فیلم اصلی بازی نموده بود، در فیلم تازه هم بازی می نماید.

اما علت جانبی شادی بسیاری از حضور مجدد کیلمر در ماوریک، این است که او بیماری دشواری را پشت سر گذاشته است. او در سال 2015 به سرطان گلو مبتلا شد و از آن موقع تحت شیمی درمانی، پرتودرمانی و تراکئوستومی نهاده شد. متسفانه درمان ها به تار های صوتی او آسیب رساندند و گفتار او را برای همواره تغییر دادند.

با این وجود، جری بروکهایمر، تهیه کننده ماوریک و کریستوفر مک کواری، نویسنده فیلم، مصمم بودند در فیلم تازه هم به او نقش بدهند تا میراث مرد یخی را ارج نهاده باشند.

خوشبختانه هوش مصنوعی این امکان را برای کیلمر فراهم کرد که با صدای پیش از بیماری به فیلم بازگردد.

شرکت Sonantic با استفاده از فیلم های آرشیوی حاوی صدای او، شیوه صحبت گذشته کیلمر الگوبرداری کند و این صدای فراوری شده به وسیله یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی در فیلم استفاده شد.

جک -پسر کیلمر- از این امر خیلیی شاد شده و نوشته که او و خواهرش -مرسدس- به سن دیگو، یعنی محل پایگاه دریایی بزرگ که محل فیلمبرداری بود می رفتند. و صد ها خلبان واقعی به ملاقات آنها می آمدند و می گفتند که تاپ گان الهام بخش آن ها برای پیوستن به نیروی دریایی و نیروی هوایی بوده است.

منبع: یک پزشک

به "هوش مصنوعی به وال کیلمر یاری کرد تا نقش نمادین خود را در فیلم تاپ گان: ماوریک Top Gun: Maverick بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی به وال کیلمر یاری کرد تا نقش نمادین خود را در فیلم تاپ گان: ماوریک Top Gun: Maverick بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید