وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران با موضوع کووید-19

به گزارش وبلاگ منصوری، وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران، فرصت ها و چالش ها با موضوع بحران کووید-19، یکشنبه اول تیرماه برگزار می گردد.

وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران با موضوع کووید-19

به گزارش وبلاگ منصوری، افزایش استفاده مردم از رسانه ها، به ویژه در بحران ها، فرصت های نوینی پیش روی بازار رسانه قرار می دهد.

همچنین استفاده همزمان از منابع رسمی و غیررسمی موجب انتشار بعضی اخبار غیر علمی و غیرتخصصی شده است؛ همین امر آشفتگی و سردرگمی مردم و در نهایت سخت شدن جهت مدیریت بحران را در پی خواهد داشت.

به همین منظور دکتر هادی خانیکی، رییس کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو و دکتر حمید سوری، اپیدمیولوژیست و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، یکشنبه اول تیرماه در وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران فرصت ها و چالش ها با موضوع بحران کووید-19، به بیان نظرات و تجارب علمی در این حوزه می پردازند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، لینک های دسترسی به وبینار به زودی بر روی وبسایت، آپارات و اینستاگرام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران با موضوع کووید-19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران با موضوع کووید-19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید