وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران با موضوع کووید-19
به گزارش وبلاگ منصوری، وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران، فرصت ها و چالش ها با موضوع بحران کووید-19، یکشنبه اول تیرماه برگزار می گردد.
به گزارش وبلاگ منصوری، افزایش استفاده مردم از رسانه ها، به ویژه در بحران ها، فرصت های نوینی پیش روی بازار رسانه قرار می دهد.
همچنین استفاده همزمان از منابع رسمی و غیررسمی موجب انتشار بعضی اخبار غیر علمی و غیرتخصصی شده است؛ همین امر آشفتگی و سردرگمی مردم و در نهایت سخت شدن جهت مدیریت بحران را در پی خواهد داشت.
به همین منظور دکتر هادی خانیکی، رییس کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو و دکتر حمید سوری، اپیدمیولوژیست و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، یکشنبه اول تیرماه در وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران فرصت ها و چالش ها با موضوع بحران کووید-19، به بیان نظرات و تجارب علمی در این حوزه می پردازند.
بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، لینک های دسترسی به وبینار به زودی بر روی وبسایت، آپارات و اینستاگرام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قرار می گیرد.
منبع: خبرگزاری ایسنا