پویش بهار موعود برگزار می شود خبرنگاران

به گزارش وبلاگ منصوری، محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در آغاز سال 1400 و به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، پویش تک بیت و دوبیتی های بهاری و مهدوی را با عنوان بهار موعود برگزار می کند.

پویش بهار موعود برگزار می شود خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ منصوری به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، پویش بهار موعود به مناسبت اعیاد شعبانیه و در سال 1400 که آغاز و ختامش مزین و متبرک به نام حضرت مهدی (عج) است، توسط محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور از 9 فروردین تا 12بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

مخاطبان این پویش که شامل شعرا، ادبا و چهره های ادبی و همچنین عموم مردم، مشتاقان و علاقه مندان هستند، برای شرکت در پویش بهار موعود می بایست متن اشعار به همراه تصویر عکس نوشته با هشتگ های #بهار-موعود، #سال-متبرک، #ابیات-ظهور، #اللهم-عجل-لولیک-الفرج و #محافل-ادبی-نهاد-کتابخانه-های-عمومی-کشور، در اینستاگرام منتشر کنند.

علاقه مندان به شرکت در این پویش همچنین می توانند اشعار خود را همراه با درج مشخصات اعم از نام، نام خانوادگی، نام استان، نام شهرستان، شماره همراه ضمیمه شعر ارسالی و کد ملی به پست الکترونیکی محافل ادبی [email protected] ارسال کنند.

زمان اعلام نتایج پویش بهار موعود روز 27 اسفند سال جاری همزمان با میلاد حضرت مهدی (عج) خواهد بود که طی آن از 12 اثر برگزیده در سطح ملی و آثار شایسته تقدیر در سطح استان تقدیر خواهد شد. همچنین منتخب اشعار با تصمیم کمیته داوری به چاپ خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پویش بهار موعود برگزار می شود خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش بهار موعود برگزار می شود خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید