چاپ 3 بعدی عینک اسکی امکانپذیر شد

به گزارش وبلاگ منصوری، عینک اسکی Smiths به صورت 3 بعدی و کاملا سفارشی چاپ شده و در اختیار خریداران قرار می گیرد.

چاپ 3 بعدی عینک اسکی امکانپذیر شد

امروزه فراوری فناورانه لباس های ورزشی، موضوع تازه ای نیست. چرا که هر روز شاهد نوآوری و ورود فناوریهای نوین به فرایند ساخت لباس ها و وسایل ورزشی هستیم. جدیدترین نوآوری اختصاص به فرایند سفارش و تحویل عینک اسکی 3 بعدی اسمیت دارد. شرکت اسمیت به عنوان یکی از بزرگترین تجهیزات فناوارنه در حوزه ورزشی، عینک های اسکی کاربران را به صورت 3 بعدی و کاملا متناسب با چهره کاربر سفارش گرفته و در مدت زمانی کوتاه چاپ نموده و تحویل می دهد.

خریداران این عینک 3 بعدی، ابتدا به وب سایت اسمیت مراجعه نموده و با انتخاب یک بند و دو لنز قابل تعویض سفارش خود را شروع می نمایند. به محض ثبت سفارش، یک کد منحصر بفرد به همراه دستورالعمل هایی خاص به اپلیکیشن نصب شده در تلفن همراه کاربر ارسال می گردد. با مطالعه دستورالعمل، کار اسکن 3 بعدی چهره به وسیله خریدار شروع می گردد. آن ها با بهره گیری از دوربین آیفون و یا آیپد، چهره خود را در خانه و یا محل کار به صورت 3 بعدی اسکن نموده و به شرکت ارسال می نمایند. اسکن چهره تنها به وسیله گوشی هایی با سیستم عامل آی او اس انجام می گیرد و کاربران گوشی های اندرویدی نمی توانند این اقدام را انجام دهند. بنابراین برای سفارش این عینک 3 بعدی اسکی، داشتن گوشی آیفون و یا آی پد امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

داده های اسکن مطابق خطوط دقیق صورت مشتری جمع آوری شده و برای ساخت عین سفارشی در اختیار طراحان قرار می گیرد. پس از اتمام فرایند مونتاژ، عینک به صورت 3 بعدی چاپ شده و به خریدار ارسال می گردد.

شرکت اسمیت ادعا نموده است فرایند سفارش گیری تا تحویل این عینک های اسکی، زمانی قریب به 14 روز طول می کشد. عینک های سفارشی نقاط فشار، نشتی هوا و نشتی نور کمتری نسبت به مدل های قبلی داشته و با باز و بسته کردن بند این فناوری می توان به اندازه قابل توجهی ورود هوا و نور را به داخل تنظیم کرد.

گفته شده این عینک های 3 بعدی به علت نزدیکی لنز به صورت کاربر، میدان دید وسیع تری را ایجاد نموده و راحتی قابل توجهی را برای ان ها رقم می زند. لنزهای این عینک قابل تعویض بوده و در صورت تمایل می توان آن ها را تغییر داد .

این عینک علی رغم قابلیت های ویژه و تناسب ان با چهره هر کاربر، قیمتی مقرون به صرفه نداشته و هر جفت آن مبلغی برابر 450 دلار آمریکا بفروش می رسد. در صورت تمایل برای سفارش این عینک 3 بعدی، می توانید به سایت اسمیت مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت کنید.

منبع: ایران آنلاین

به "چاپ 3 بعدی عینک اسکی امکانپذیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ 3 بعدی عینک اسکی امکانپذیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید