[گالری عکس] چراغ آیکیا مدل FADO؛ گوی نورانی رومیزی

به گزارش وبلاگ منصوری، تولیدات شرکت سوئدی آیکیا به خاطر طراحی های منحصر به فرد و خلاقانه مشهورند و در سراسر جهان محصولات کاربردی این شرکت محبوب، مشتریان زیادی دارند. امروز به سراغ آنالیز یکی از محصولات این شرکت یعنی چراغ رومیزی آیکیا مدل FADO رفته ایم و می خواهیم نگاه نزدیکی به آن داشته باشیم.

[گالری عکس] چراغ آیکیا مدل FADO؛ گوی نورانی رومیزی

چراغ های رومیزی یا آباژور ها برای نورپردازی های موضعی و خلاقانه در فضای خانه، شرکت، کافه و… استفاده می شوند و به عنوان عنصری در دکوراسیون، نقش قابل توجهی در ایجاد آرامش و تمرکز در فضاسازی ها دارند.

این چراغ رومیزی همان طور که بالاتر گفتیم، توسط شرکت آیکیا طراحی و ساخته شده است و همان طور که انتظار می رود، ظاهری شیک و متفاوت دارد.

این محصول سیمی به طول یک و نیم متر دارد که کلید روشن و خاموش آن به صورت بین راهی، روی سیم نصف شده است.

با توجه به فرم کروی چراغ رومیزی آیکیا مدل FADO، نور آن در همه جهت پخش می گردد و کیفیتی دلنشین و جذاب دارد.

جنس بدنه این محصول آیکیا از شیشه و پلاستیک است. این چراغ رومیزی با لامپ فروخته نمی گردد و می توانید برای زیباتر کردن ظاهر آن از لامپ های فانتزی مدرن مثل لامپ های فلامنتی بهره ببرید.

طراحی چراغ رومیزی آیکیا مدل FADO به صورتی است که از آن می توانید هم در دکوراسیون خانه بهره ببرید و هم در فضاهای اداری قابل استفاده است و جلوه ای مدرن به آن ها می بخشد.

وبلاگ منصوری مگ تَلِنت پروژه ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه ای آنباکس، نقد و آنالیز و مقایسه را برای کالاهای موجود در وبلاگ منصوری دارند.

افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای وبلاگ منصوری، به طور مستقیم از وبلاگ منصوری کسب درآمد می نمایند. وبلاگ منصوری به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه ای را برای انواع کالاهای موجود در وبلاگ منصوری دارید، به وبلاگ منصوری مگ تَلِنت بپیوندید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "[گالری عکس] چراغ آیکیا مدل FADO؛ گوی نورانی رومیزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "[گالری عکس] چراغ آیکیا مدل FADO؛ گوی نورانی رومیزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید