اخبار مجلس

ادای احترام امیرعبداللهیان به آرامگاه محمدعلی جناح

وزیر خارجه کشورمان به آرامگاه محمدعلی جناح بنیانگذار فقید پاکستان ادای احترام کرد.

13 مرداد 1402

جزییات دخل و خرج دولت در سال آینده ، مجموع درآمدهای دولت در بودجه سال آینده چقدر است؟

در لایحه بودجه سال آینده درآمدها و هزینه های دولت در بخش های مختلف معین شده است که نهایتا بیش از 476 هزار میلیارد تومان تراز عملیاتی آن منفی است.

25 دی 1401

مشمولین رتبه بندی معلمان اعلام شدند، آمار واکسیناسیون دانش آموزان پایین است

به گزارش خبرنگاران، پس از اینکه طرح لایحه رتبه بندی معلمان پس از ده سال در مجلس یازدهم پیروز به کسب رأی شد این سوال وجود دارد که کدام کارکنان فرهنگی مشمول این رتبه بندی خواهند شد؟

3 اسفند 1400

ارتقای کیفیت آموزشی یکی از مهم ترین نتایج اجرای رتبه بندی معلمان است

تهران (پانا) - رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید ظرف یک ماه آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان را آماده کند، گفت پس از اجرای رتبه بندی، یک معلم باید حداقل 80 درصد حقوق مربی پایه یک دانشگاه را دریافت کند.

30 بهمن 1400

ابلاغ مصوبه پرداخت حق عضویت ایران در سازمان ملل

معاون اول رییس جمهور مصوبه مربوط به پرداخت حق عضویت و یاری دولت ایران بابت مخارج سازمان ملل متحد و سایر سازمان های بین المللی را ابلاغ کرد.

13 بهمن 1400

جزئیات نشست کمیسیون فرهنگی مجلس با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

تهران (پانا) - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از آنالیز برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در نشست امروز این کمیسیون اطلاع داد.

15 دی 1400

برنامه های راهبردی رستم قاسمی برای وزارت راه و شهرسازی اعلام شد

تهران (پانا) - رستم قاسمی در راستای اجرای فرامین و برنامه های رئیس جمهور در حوزه راه و شهرسازی و تحقق اهداف و برنامه های اعلامی در دولت سیزدهم 10 اقدام راهبردی این وزارتخانه را در گام نخست برای اجرا و اقدام عاجل ابلاغ کرد.

12 شهریور 1400

دولت آیین نامه بیمه بیکاری اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را اصلاح کرد

تهران (پانا) - در جلسه صبح امروز هیئت وزیران که به ریاست حسن روحانی، رئیس جمهوری برگزار گردید، با توجه به محدودیت های مقرر توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و عدم امکان انتفاع از اماکن استیجاری به ترتیب و میزان پیش بینی در قرارداد اجاره و به تبع عدم تحقق دین...

30 خرداد 1400

جدیدترین رتبه بندی استانها در رعایت پروتکل های بهداشتی

معاون وزیر کشور و دبیرقرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا جدیدترین رتبه بندی استانها در رعایت پروتکل های بهداشتی را اعلام نمود.

26 خرداد 1400

ملاقات خانوادگی مرگبار پس از افطار در جاده سلامت بیرجند

خبرنگاران/خراسان جنوبی جاده سلامت بیرجند شب های ماه مبارک رمضان به جولانگاهی برای مرگ در پیاده روی های کرونایی تبدیل شده و اکنون دیگر نامش سلامت نیست.

4 خرداد 1400

برچسب گذاری نرخ کرایه تاکسی از امروز شروع شد، نرخ کرایه تاکسی های پایتخت 35 درصدافزایش یافت

خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران ازآغاز فرآیند نصب برچسب های افزایش نرخ و کرایه های جدید سال 1400 داخل تاکسی ها ازامروز(اول اردیبهشت ماه) خبرداد وگفت: کرایه دریافتی از مسافران براساس مصوبات ابلاغی حداکثر تا 35 درصد افزایش و متناسب...

24 اردیبهشت 1400

پوتین سال 2020 را با قوانین جدید به پایان رساند

رئیس جمهور روسیه بسته ای از قوانین جدید جنجالی را امضا کرد که قدرت های دولت برای برچسب زدن به افراد و سازمان ها به عنوان عاملان خارجی را افزایش می دهد و یک سری محدودیت های جدید را بر رسانه ها اعمال می کند.

19 بهمن 1399

طرح نظامی مصر برای مداخله در لیبی؛ تلاش برای امتیازگیری سیاسی

خبرنگاران، گروه بین الملل رامین حسین آبادیان: نمایندگان مجلس مصر طی هفته جاری با برگزاری نشستی محرمانه تصمیم خبرساز و جنجال آفرینی را در قبال تحولات لیبی اتخاذ کردند. در همین ارتباط، نمایندگان مصری مجوز اعزام نیرو به لیبی را به عبدالفتاح السیسی رئیس...

24 شهریور 1399

شرایط منابع آبی فارس مناسب نیست

ابراهیم عزیزی گفت: شرایط منابع آب استان فارس مناسب نیست به طوری که نمی توانیم در زمینه صنعت، کشاورزی و شرب روی آن حساب کنیم.

5 شهریور 1399

فدراسیون فوتبال: هیچ حکمی علیه فدراسیون صادر نشده است

فدراسیون فوتبال نوشت: در پی اظهارات یکی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در برنامه شب گذشته فوتبال برتر موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رسد:

24 مرداد 1399

زوایای جدید تصمیم ترامپ برای اعلام شرایط اضطراری با ایران

وزیر خارجه آمریکا سال گذشته به دستیارانش دستور داده راهی برای توجیه کردن فروش اضطراری سلاح به عربستان سعودی پیدا کنند.

4 مرداد 1399

سند جامعی برای حفاظت از آرامستان های تاریخی تهران نداریم

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه لایحه شهرداری درباره ساماندهی آرامستان های شهر تهران از چند جنبه دچار اشکال است، گفت: هنوز هم سند جامعی برای چگونگی حفاظت از آرامستان های تاریخی نداریم.

18 تیر 1399

کرونا اجازه فیلمبرداری در مجلس را به سریال پایتخت نداد

حدس های رسانه ای و پیش بینی اتفاقات شخصیت های سریال پایتخت6 در فضای مجازی ادامه داشت که به سراغ امیر سیدزاده تهیه کننده سینما رفتیم و پرسیدیم شما نماینده مجلس سریال پایتختاید؟ پاسخ داد لور رفتم!

21 اردیبهشت 1399

کنکور کارشناسی ارشد و دکترا به تعویق افتاد ، دانشگاه ها تا خاتمه سال تعطیل شد

وزیر بهداشت از تعویق در برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و دکترا خبر داد.

3 اردیبهشت 1399

اصلاحات لایحه بودجه سال 99 منتشر شد

اصلاحیه های لایحه بودجه سال 99 کل کشور منتشر شد.

30 فروردین 1399
تعداد: (22)