حمایت دوباره رئیس جمهور از بورس و تاکید بر عرضه سهام

به گزارش وبلاگ منصوری، رییس جمهور برای چندمین بار طی ماه های گذشته حمایت خود از بازار سرمایه را اعلام و بر لزوم تقویت آن تاکید نمود و گفت: انتظار می رود شورای عالی بورس به این موضوع توجه داشته و بازار سرمایه را تقویت کند.

حمایت دوباره رئیس جمهور از بورس و تاکید بر عرضه سهام

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ منصوری، حسن روحانی در جلسه هیأت دولت بار دیگر از بورس حمایت کرد و با اعلام برنامه عرضه 30 هزار میلیارد تومان اوراق گفت: به جز بخش مالیات و درآمد های این محل، فروش سهام نیز فعال خواهد بود و تمام بخش های دولتی باید اقدام به عرضه سهام نمایند تا بورس تقویت گردد.

رئیس جمهور با اشاره به این که بورس برای تقویت به خون جدید احتیاج دارد و عرضه سهام به ویژه سهام شناسنامه دار و سودآور می تواند بورس را به خوبی تقویت کند، ادامه داد: در حال حاضر تعداد زیادی از مردم با بورس آشنا شده و وارد شده اند. انتظار می رود شورای عالی بورس به این امید مردم توجه داشته و آن را تقویت کند. چرا که بازار سرمایه مهم بوده و باید به درستی مدیریت و مراقبت گردد.

وی با بیان اینکه بخشی از تأمین بودجه و احتیاجمندی های دولت به وسیله فروش سهام است، اضافه نمود: اگر اجرای بودجه به این اقدام احتیاج نداشت هم باز توسعه بورس و فروش سهام از اصول اساسی مالی دولت بشمار می رفت؛ چون می خواهیم اقتصاد را به مردم واگذار کنیم که بخشی از آن با فروش سهام و بخشی دیگر به وسیله اوراق قرضه انجام خواهد شد.

روحانی ادامه داد: تصمیم این است 30 هزار میلیارد تومان از اوراقی که در خرداد منتشر می گردد به بخش عمرانی اختصاص یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حمایت دوباره رئیس جمهور از بورس و تاکید بر عرضه سهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت دوباره رئیس جمهور از بورس و تاکید بر عرضه سهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید