اخبار اقتصادی

این گوشی چینی قابلیتی دارد که پرچمداران سامسونگ و اپل ندارند!

جدیدترین گوشی مالی اوپو قابلیتی کاربردی دارد که حتی پرچمداران سامسونگ و اپل هم از آن بی بهره هستند.

20 فروردین 1403

مایکروسافت 1900 کارمند بخش بازی خود را اخراج خواهد نمود

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، کمپانی مایکروسافت (Microsoft) قرار است 1900 کارمند از نیروی کار بخش بازی خود را اخراج کند.

6 بهمن 1402

چگونه فقط با یک کوله پشتی سفر کنیم؟

خبرنگاران ؛ یکی از بخش های جدانشدنی در هر سفری، جمع آوری لوازم مورد احتیاج است. طبیعتا سفر بدون لوازم شخصی سخت و غیرممکن است. از طرفی سفر با لوازم زیاد هم چندان خوشایند نیست و سختی های زیادی ایجاد می نماید. با کمی مدیریت و برنامه ریزی می توانیم لوازممان...

26 فروردین 1402

زاگاتو زله؛ یکی از مهمترین خودرو های کشور ایتالیا!

زاگاتو Zele خودرویی است که در فاصله سال های 1974 تا 1976 روی خط فراوری قرار داشت و طی این مدت 500 دستگاه از آن تحویل مشتریان شد. این خودرو در بازار آمریکا با نام اِلکار عرضه شد. زله در واقع پاسخی به بحران نفت در سال 1973 میلادی بود.

22 فروردین 1402

افزایش شدید قیمت خودرو در بازار ؛ تارا و پژو 207 اتومات از یک میلیارد تومان گذشتند

افزایش قیمت خودرو در بازار در حالی رخ داده که تنها یک روز از اعلام قیمت های تازه کارخانه می گذرد. قیمت تارا و پژو 207 اتومات از یک میلیارد تومان هم گذشت.

21 فروردین 1402

بندر پارسیان، بهشتی در هرمزگان

پارسیان یکی از شهرهای بندری استان هرمزگان است. اگر در گذشته مسافر این شهر شده اید احتمالا آن را به نام گاوبندی می شناسید.

8 فروردین 1402

افطاری ساده و کم هزینه ، طرز تهیه 12 افطاری مقرون به صرفه

افزایش هزینه ها موجب شده تا بسیاری از خانواده ها در ماه رمضان در پی فهرست طرز تهیه افطاری ساده و کم هزینه باشند. از طرف دیگر درست کردن افطاری های ارزون، راحت و خوشمزه می تواند ایده خوبی برای پذیرایی از مهمان و کاهش هزینه های شما باشد. اما چطور می توان یک...

3 فروردین 1402

نخستین دفتر شرکت سامسونگ؛ اولین تجارت غول الکترونیک چه بود؟

گروه سامسونگ پیش از تاسیس شرکت سامسونگ الکترونیکس در سال 1969، در کار فراوری لباس، صنایع شیمیایی، خودرو و البته لوازم خانگی بودند. اما در نخستین روز های تاسیس شرکت، سامسونگ در کار واردات و صادرات میوه و سبزیجات بود.

14 اسفند 1401

قیمت خط 912 چطور مشخص می گردد؟

قیمت خط 912 می تواند بر اساس عوامل زیادی متغیر باشد. بعضی از مهمترین این عوامل عبارت اند از: مقدار رند بودن شماره، کد خط، مدت زمان کارکرد سیم کارت و... .

2 اسفند 1401

جالب تر و دیدنی تر از شهرهای دیدنی و کوچک لهستان سراغ دارید؟؟

یکی از برجسته ترین کشورهای اروپای مرکزی، لهستان است که تاریخی غنی دارد. بعضی از آثار باستانی اینجا متعلق به قرن یکم میلادی هستند. لهستان که اغلب به وسیله مسافران نادیده گرفته می گردد، کشوریست که آثار تاریخی بی شمار، ساحل وسیعی از دریای بالتیک، تپه ها...

7 بهمن 1401

حداقل هزینه 425 هزار تومانی تور هوایی مشهد در رمضان

به گزارش خبرنگاران، سفر به مشهد نه تنها میان ایرانی ها بلکه در میان شیعیان کشورهای دیگر هم مشتاقان زیادی دارد، به خصوص که این سفر در ماه رمضان و با هزینه پایین و به صورت هوایی برگزار شود، اما در این روزهای پر تلاطم که به گفته آژانس های مسافرتی هر لحظه...

3 بهمن 1401

هتل های عجیب و غریب آمریکایی را بشناسید !!

بخش بزرگی از یک سفر، اقامت گاهی است که در آن شب را به صبح می رسانیم. پس قطعا بودن در یک جای منحصر به فرد می تواند یک تعطیلات معمولی را به یک تجربه فراموش نشدنی تبدیل کند! فکر می کنید خوابیدن در خیمه سرخپوستان و یا لانه یک پرنده غول پیکر چه قدر می تواند هیجان...

30 دی 1401

قهوه یمن در بین برترین قهوه های دنیا

در دره های سرسبز یمن، قهوه هنوز با روش های قدیمی برداشت می گردد و از برترین طعم ها در بین قهوه های دنیا برخوردار است.

29 دی 1401

جزییات دخل و خرج دولت در سال آینده ، مجموع درآمدهای دولت در بودجه سال آینده چقدر است؟

در لایحه بودجه سال آینده درآمدها و هزینه های دولت در بخش های مختلف معین شده است که نهایتا بیش از 476 هزار میلیارد تومان تراز عملیاتی آن منفی است.

25 دی 1401

ایرانی ها روزانه چقدر کالری مصرف می نمایند؟

توسعه فقر مطلق در سال های اخیر باعث شده بیش از نصف ایرانیان کمتر از حداقل کالری مورد احتیاج مصرف نمایند.

17 دی 1401

هر آنچه در خصوص کیفیت 4K و دلایل اهمیت آن باید بدانید

اگر شما قصد دارید که یک تلویزیون 4K یا یک کنسول خانگی نسل تازه را بخرید، شما احتمالا با اصطلاحات 4K و آلترا اچ دی (Ultra HD) به کرات روبرو شده اید. در این یادداشت کوشش می کنیم معنی 4K و آلترا اچ دی را به زبان بسیار ساده شرح دهیم و در مرحله بعد این مسئله را هم شرح...

14 دی 1401

راهنمای جامع سفر به شهر سیدنی ، قسمت دوم

سفر به شهر سیدنیهمراهان همیشگی خبرنگاران در مقاله قبل با شهر سیدنی و آب و هوا و روش های حمل و نقل در آن آشنا شدید. در این مقاله قصد داریم تا جاذبه های دیدنی، رستوران ها و مراکز خرید شهر سیدنی را به شما معرفی کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

18 آذر 1401

اشتغال بیش از 8 هزار نفر در صنایع تبدیلی و غذایی کشاورزی سیستان وبلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: با هدف ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزایی برای بهره برداران، یک برنامه 5 ساله، 463 هزار و 400 تن ظرفیت صنایع تبدیلی و تکمیلی سیستان وبلوچستان افزایش خواهد یافت.

11 آذر 1401

خودروهای برقی در حمل ونقل عمومی کشور به کار گرفته می گردد

سطح فناوری خودروهای برقی در کشور با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به جایگاه مناسبی رسیده است و دستاوردهای آن می تواند در حمل و نقل عمومی نیز کارآمد باشد.

7 آذر 1401

اختصاص اعتبار به 43 طرحی ملی و استانی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گفت :310میلیارد تومان به طرح های حوزه آب کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

12 آبان 1401
تعداد: (252)