خبرنگاران نحوه حضور کارکنان و ساعت کاری بانک های ایلام تغییر کرد

به گزارش وبلاگ منصوری، ایلام - خبرنگاران - استاندار ایلام گفت: نحوه حضور کارکنان بانک ها و ساعت کاری آنها با توجه به شرایط استان و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در این اماکن تغییر کرد.

خبرنگاران نحوه حضور کارکنان و ساعت کاری بانک های ایلام تغییر کرد

به گزارش وبلاگ منصوری، محمد نوذری روز شنبه در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا اضافه نمود: شروع فعالیت بانک ها از فردا یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه ساعت 7:30 بوده و از ساعت هشت تا 12:30 به مردم خدمت رسانی خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین از فردا با توجه به کاهش ساعت کاری، حضور کارکنان تمامی بانک ها به صورت 100درصد است تا فرایند خدمات رسانی به مراجعان سریعتر انجام گردد.

وی شلوغی بانک ها و تجمع مردم را یکی از مسائل موجود عنوان و ابراز امیدواری کرد: با تغییر ساعت کاری و حضور کامل کارکنان در مدت زمان 10 روز این مشکل برطرف گردد.

نظارت بر بازار تقویت می گردد

استاندار ایلام همچنین از طرح تشدید نظارت بر بازار و اصناف اطلاع داد و گفت: در اجرای این طرح با توجه به کمبود تعداد بازرسان و از طرفی ضرورت نظارت مستمر بر بازار و اصناف، به تمامی دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شده است تا هر دستگاه یک نفر نیرو را برای به عنوان بازرس به اداره صنعت، معدن و تجارت معرفی کند.

وی بیان نمود: این افراد در مدت یک روز آموزش هایی را کسب و به صورت مستمر هم بر قیمت بازار در ماه رمضان و هم رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت لازم را خواهند داشت.

نوذری تاکید نمود: در تمامی شهرستان ها نیز فرمانداران موظف به نظارت بر اجرای این طرح بوده که تا انتها ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی با ذکر اینکه اگرچه فرایند بستری های کرونا در ایلام کاهش یافته ولی همچنان شرایط مطلوب نیست و به شرایط پایدار نرسیده ایم، اضافه نمود: در بعضی شهرستان ها به ویژه ایوان شرایط نامطلوب است که در این زمینه باید تصمیمات و برنامه ریزی دقیق اخذ گردد.

استاندار ایلام همچنین به اعلام آمار شرایط استان از نظر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به عنوان نخستین استان کشور اشاره نمود و از دانشگاه علوم پزشکی استان خواست: در این زمینه آمارهای دقیق را به وزارت بهداشت اعلام نمایند.

تفریح کارکنان دورکار در ساعت اداری تخلف است

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به کاهش حضور کارکنان در محل کار با توجه به رنگ بندی شهرستان های استان، گفت: چنانچه کارکنان در ساعت اداری که دورکاری دارند و باید قرنطینه خانگی شوند به تفریح رفته و ناقض پروتکل های باشند این مسئله ممنوع است.

وی گفت: در این زمینه به تمامی رسانه ها اعلام شده است چنانچه این کارکنان را مشاهده نمایند اعلام گزارش نموده تا با آنها به علت تخلف برخورد قانونی گردد.

وی همچنین با توجه به شیوع ویروس هندی گفت: در این زمینه پروتکل های بهداشتی بیش از گذشته باید رعایت گردد و چنانچه سهل انگاری در این زمینه رخ دهد با ویروسی روبرو خواهیم بود که خیلی خطرناک تر و کشنده تر از ویروس انگلیسی است.

وی یادآور شد: همچنان مرزهای استان با کشور عراق تا 15 اردیبهشت ماه بسته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نحوه حضور کارکنان و ساعت کاری بانک های ایلام تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نحوه حضور کارکنان و ساعت کاری بانک های ایلام تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید