سید جمال الدین اسدآبادی عجین شدن دین با سیاست را پایه گذاری کرد

به گزارش وبلاگ منصوری، وزیر علوم گفت: سید از رفتارها و حرکات سیاسی و اجتماعی برخوردار بود و بعثت مجدد در اسلام و عجین شدن دین با سیاست را پایه گذاری کرد که به همین علت نام او در تاریخ ماندگار شد.

سید جمال الدین اسدآبادی عجین شدن دین با سیاست را پایه گذاری کرد

محمدعلی زلفی گل گفت: انسان های پیروز در هر منطقه ای که هستند به آن محل ارزش می دهند و اگر به سید جمال به عنوان سرمایه نمادین نگاه می کنیم این نگاه را به جوانان القا می کنیم.

وزیر علوم گفت: ما از برگزاری کنگره ها در پی این هستیم که قدر سرمایه های نمادین خود را بدانیم.

او گفت: منابع مادی تنها سرمایه های ما نیستند بلکه سرمایه های انسانی، نخبگان و افرادی که جهت جامعه را تغییر می دهند بسیار مهم هستند.

به اعتقاد زلفی گل باید نوع نگاه خود را در کشور تغییر دهیم و فرهنگ باید به گونه ای باشد که همانطور که یک دانشمند را قدر می دانیم باید قدر سرمایه گذاران را نیز بدانیم.

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری گفت: باید برای ایجاد فرهنگ سالم و صالح گام برداشت و برای سرمایه گذاری جاودان باید فرهنگ سالم ایجاد کرد چراکه فرهنگ، فکر، احساس و عمل را به وجود می آورد.

او می گوید: برترین نوع سرمایه گذاری در عرصه علم، نوآوری و فناوری است اما فرهنگ از علم فراتر است و فرهنگ سالم یاری می نماید که علم بر جامعه حاکم و منجر به رشد و پیشرفت گردد.

زلفی گل گفت: در این راستا باید از جوانان پیروز تجلیل کرد چراکه اگر برنامه ریزی کنیم که سرمایه های نمادین خود را در بخش های مختلف افزایش دهیم، نشان می دهد که درست عمل نموده ایم.

او گفت: تمام اهداف زمانی به نتیجه می رسد که وحدت حکمفرما باشد و برای پیشرفت باید همه همسو باشند و از افرادی که امکان رشد دارند حمایت شوند.

وبلاگ منصوری همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سید جمال الدین اسدآبادی عجین شدن دین با سیاست را پایه گذاری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سید جمال الدین اسدآبادی عجین شدن دین با سیاست را پایه گذاری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید