فیلم باور نکردنی از لحظه نجات کودک یک ساله در اهواز

به گزارش وبلاگ منصوری، حوادث خبرنگاران: امیره بروایه با شجاعت و ایثارگری خود جان یک کودک یک ساله اهوازی را نجات داد.

فیلم باور نکردنی از لحظه نجات کودک یک ساله در اهواز

به گزارش وبلاگ منصوری، یکی از معضلات شهر اهواز وجود فاضلاب های روباز می باشد و محلی خطرناک برای بچه ها است .

در هفته گذشته حادثه ای غمبار به وقوع پیوست و فارس حیدری چهار ساله به دلیل افتادن در یکی از جوی های فاضلاب روباز کوی گلدشت جان خود را از دست داد .

اما در کوی سادات اهواز کودکی یک ساله در هنگام بازی کردن به درون جوی روباز فاضلاب افتاد که این بار کودکی شش ساله به نام امیره بروایه رشادت و شجاعت خود جان این کودک را نجات داد .

لازم است یک بار برای همواره با کوشش و همت دستگاه های مربوطه از جمله شهرداری و آبفا پرونده جوی های روباز اهئاز بسته گردد تا شاهد حادثه ناگواری نباشیم

پیوستن امیره الهایی سحر به جمع فرشتگان نجات هلال احمر خوزستان

گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛دکتر علی خدادادی با حضور در منزل الهایی سحر ، از اقدام شجاعانه امیره در نجات جان یک کودک خردسال از فاضلاب خیابان محل سکونتشان در حاشیه شهر اهواز تقدیر کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در این مراسم که به منظور تقدیر از این دختر شجاع و عضویت وی در جمع خانواده بزرگ فرشتگان نجات جمعیت هلال احمر برگزار گردید،مطرح کرد:این بازدید می تواند زمینه تعمیم این قبیل اقدام های بشردوستانه را در جامعه فراهم کند .

وی اضافه نمود :با توجه به محرومیت منطقه ها حاشیه شهر اهواز از حیث زیرساختی به خصوص مشکل فاضلاب ضروریست این شرایط سخت سکونت در این منطقه ها مورد توجه مسئولان قرار گیرد و در ترمیم و بازسازی شبکه فاضلاب تسریع ایجاد گردد.

خدادادی با تبریک به خانواده امیره بابت تربیت چنین فرزندی دیگر اهدف تشکیل این نشست را ترویج فرهنگ بشردوستی و ایثار توصیف وابراز امیدواری کرد این حادثه سبب خیری برای رسیدگی بیشتر به مسائل و جلوگیری از تکرار این قبیل حوادث گردد.

.

منبع: رکنا

به "فیلم باور نکردنی از لحظه نجات کودک یک ساله در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم باور نکردنی از لحظه نجات کودک یک ساله در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید