کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور

به گزارش وبلاگ منصوری، پیش بینی های سازمان هواشناسی نشان می دهد که دما در نوار شمالی کشور بین 4 تا 6 درجه کاهش پیدا می نماید.

کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور

امروز در بعضی منطقه ها اردبیل، گیلان مازندران، گلستان آذربایجان شرقی و ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز، تهران و شمال سمنان بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد که بارش در غرب گیلان شدت بیشتری دارد.

این شرایط شنبه علاوه بر این منطقه ها در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز رخ می دهد. در این روز بارش در گیلان و مازندران شدت بیشتری خواهد داشت. بعلاوه در ارتفاعات زاگرس واقع در غرب و جنوب نیز افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می دهد. یکشنبه در بعضی نقاط سواحل دریای خزر، اصفهان، شمال فارس، یزد و بعلاوه غرب کشور بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می گردد.

دوشنبه در منطقه های از غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز ، مرکزی و غربی بارش باران گاهی با رعد و برق و و وزش باد پیش بینی می گردد. گستره بارش سه شنبه علاوه بر منطقه ها فوق، بخش هایی از دامنه های زاگرس مرکزی و شمال شرق را نیز فرا می گیرد. طی این مدت بارش در ارتفاعات البرز مرکزی دور از انتظار نیست.

دمای هوا آدینه و شنبه بین 4 تا 6 درچه در نوار شمالی کشور کاهش می یابد. دریای خزر نیز آدینه، شنبه و سه شنبه مواج است.

وبلاگ منصوری مالی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید