گلزار محمدی درگذشت، وداع با دبیر جشنواره تئاتر عروسکی مبارک

به گزارش وبلاگ منصوری، گلزار محمدی دبیر هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران-مبارک بعد از ماه ها مبارزه با بیماری سرطان، صبح امروز یکشنبه 18 اسفند دار فانی را وداع گفت.

گلزار محمدی درگذشت، وداع با دبیر جشنواره تئاتر عروسکی مبارک

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ منصوری، گلزار محمدی متولد 1356 در سن 42 سالگی و بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. محمدی که ماه ها از بیماری سرطان رنج می برد چند روز پیش از تهران به شهر سنندج و خانه پدری خود منتقل شد.

به گفته نازیلا نوری شاد از دوستان گلزار محمدی که همراه وی نیز بود، به درخواست محمدی این انتقال به شهر سنندج رخ داد زیرا تمایل داشت روزهای پایانی عمر خود را در خانه پدری و نزد خانواده اش سپری کند.

نوری شاد اضافه کرد: در حال اجرا مراحل اداری برای به خاکسپاری پیکر گلزار محمدی در قطعه هنرمندان بهشت محمدیه شهر سنندج هستیم.

طبق گفته نوری شاد به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری مراسم تشییع برای زنده یاد محمدی وجود ندارد اما در شرایط و زمان مناسب در تهران مراسم یادبودی برای این هنرمند برگزار می گردد.

گلزار محمدی دبیری هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران-مبارک را عهده دار بود و حتی در زمان تشدید بیماری نیز امور این رویداد تئاتری را پیگیری می کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گلزار محمدی درگذشت، وداع با دبیر جشنواره تئاتر عروسکی مبارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلزار محمدی درگذشت، وداع با دبیر جشنواره تئاتر عروسکی مبارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید