پیام استاندار تهران به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران

به گزارش وبلاگ منصوری، استاندار تهران به مناسبت 12 فروردین (روز جمهوری اسلامی ایران) با اشاره به شکوه و اقتدار ایران اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

پیام استاندار تهران به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران

به گزارش وبلاگ منصوری و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در پیام خود آورده است:

همزمانی طلوع بهار طبیعت با بهار انقلاب پیام آور پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی است. دوازدهمین روز فروردین هر سال یادآور اعلام نتایج حماسه پرشکوه رفراندوم ملت بزرگ ایران برای تاسیس نظام جمهوری اسلامی است؛ نهال ریشه داری که مردم در این سرزمین کاشتند و اکنون به قدری تنومند و قدرتمند شده که در برابر تندبادهای روزگار به خوبی ایستاده و به کمک دو بال جمهوریت و اسلامیت موفقیت در عرصه های جهانی را به نظاره نشسته است.

تدبیر و دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره) و حمایت بیش از 98 درصدی ملت از نظام جمهوری اسلامی سبب شد تا حکومتی مبتنی بر آرای مردم، چرخش نخبگان و با رویکرد افزایش سطح کارآمدی و مآغازیت نظام به وجود آید. به همین دلیل نیز برگزاری انتخابات دوم اسفندماه سال گذشته نیز همچون سایر انتخابات در ایران اسلامی جلوه ای از مآغازیت نظام است.

امسال نیز که بهار طبیعت را با امید به طلوع سین سلامتی آغاز کردیم، با همراهی و مشارکت مردم می توانیم از پس بیماری کرونا برآییم و در ادامه با تکیه بر جوانان خلاق، بهره گیری از توانمندی داخلی و تلاش مستمر گامی موثر در جهت جهش تولید برداریم.

اینجانب سالگرد استقرار نظام جمهوری اسلامی را به آحاد مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی بویژه مردم شریف استان تهران تبریک و تهنیت عرض می کنم و امید دارم سال پیش رو، سالی توام با تعالی و پیشرفت، همدلی و تلاش برای ساختن سرزمین پر مهرمان ایران با توکل به الطاف الهی و در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و زحمات دولت خدمتگزار باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیام استاندار تهران به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام استاندار تهران به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید