حال کشتی استان قزوین خوب نیست

به گزارش وبلاگ منصوری، حبیب قیدری در گفت وگو با خبرنگاران در قزوین با اشاره به شرایط هیئت کشتی استان قزوین با بیان اینکه رئیس فعلی هیئت کشتی در قزوین نزدیک به 15 سال است که در بدنه هیئت و در مسئولیت های مختلف آن حضور دارد، اظهار کرد: اما گویا هیئت در حال حاضر برنامه ای ندارد و اگر وجود دارد عملکرد خاصی از آن مشاهده نمی گردد.

حال کشتی استان قزوین خوب نیست

وی اضافه نمود: بلاتکلیفی در شرایط هیئت ها بسیار زیاد است و عملاً بعضی کمیته ها از جمله آموزش را باید به طور کامل تعطیل دانست.

این مربی کشتی با بیان اینکه نزدیک به 6 سال است که استعدادیابی کشتی در قزوین تعطیل است و این در حالی است که هر ساله شاهد امضا صرفاً تفاهم نامه بین هیئت و آموزش و پرورش هستیم.

وی با اشاره به اینکه در تمام مسابقاتی که رفته ایم همواره با چالش روبرو بوده ایم، افزود: نداشتن پول برای اعزام و یا عدم تخصص در اعزام تیم ها از جمله مسائل پیش روی تیم ها است.

قیدری با بیان اینکه بعضی مسئولین هیئت شهرستان ها در شأن کشتی استان نیستند، تاکید نمود: بار کشتی آزاد قزوین بیشتر در اختیار تاکستان است و از بقیه استان ها چیز خاصی نمی بینیم.

وی گفت: امروز در حالی بازسازی سالن کشتی تختی را در رزومه خود عنوان می نمایند که دلسوزان کشتی می دانند این سالن بدون کمترین دخالت هیئت و تنها با پیگیری های احسان لشگری، مدیرکل سازمان ورزش و جوانان و جمعی از خیرین انجام شد.

این مربی کشتی فرنگی ادامه داد: عل رغم وجود دغدغه مندان در کشتی فرنگی قزوین، این رشته امروز تعطیل است و عملکرد خوبی ندارد.

وی تاکید نمود: متأسفانه مسئولان اصلی هیئت به حای تعامل با مربیان و کشتی گیران در پی تقابل هستند و هرکسی که انتقاد می نماید با سخت ترین برخوردها روبرو می گردد.

قیدری یکی از اصلی ترین مسائل هیئت را در عدم توانایی برای جذب اسپانسر دانسته و تاکید نمود: در حالی مدعی هستند که برای هر اعزام 20 میلیون تومان هزینه می گردد که آمار اعزامی تیم ها بیانگر این نیست و در دو مسابقه اخیر بیشتر از یک میلیون هم به نظر می رسد هزینه نشده است.

وی با بیان اینکه هزینه های هیئت کشتی شفاف نیست و تعیین نیست چگونه هزینه می گردد، اظهار کرد: حال کشتی قزوین خوب نیست.

این مربی کشتی ادامه داد: تیم حاکم بر کشتی قزوین دنبال رشد این ورزش در قزوین نیست و همه در حال گذران روزها هستند و احتیاج است فدراسیون و اداره کل ورزش دنبال فکری جدی باشند.

وی تاکید نمود: کشتی قزوین پیشینه خوبی داشته و مربیان بسیار خوبی در سطح کشور داریم که باید مورد حمایت قرار بگیرند.

قیدری در خاتمه با بیان اینکه بعضی ها در هیئت مانع درخشش کشتی گیران قزوینی در سطح ملی می شوند، یادآو شد: تمام کشتی قزوین با چالش روبرو است و احتیاج است که فدراسیون کشتی وارد گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حال کشتی استان قزوین خوب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال کشتی استان قزوین خوب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید