ساماندهی مراکز جهادکشاورزی خدمات رسانی را تسهیل می نماید

به گزارش وبلاگ منصوری، رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: تجهیز و ساماندهی مراکز خدمات جهاد کشاورزی در خدمات رسانی بهتر به بهره برداران بخش تاثیر بسزایی دارد.

ساماندهی مراکز جهادکشاورزی خدمات رسانی را تسهیل می نماید

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ منصوری از ارومیه، اکبر کرامتی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در جلسه ساماندهی مراکز خدمات جهاد کشاورزی استان؛ اظهارکرد: 65 مرکز خدمات جهاد کشاورزی در سطح استان فعال است، و احتیاج است نیرو های انسانی مستقر در مراکز جهاد کشاورزی باز مهندسی و ساماندهی گردد تا فعالیت ها با سرعت و شتاب بیشتری پیش رود.

کرامتی در ادامه ضمن تقدیر از کوشش های بی وقفه همکاران و مسئولین در برطرف موانع کاری بخش در شهرستانها، اضافه کرد: احتیاج است با استفاده از ظرفیت ماده 27، و مولد سازی اموال غیر منقول و مازاد این مراکز، که به عنوان خطوط مقدم سازمان های جهاد کشاورزی به شمار می فرایند، زیر ساخت های لازم برای تجهیز و توسعه فعالیت های آن ها فراهم گردد.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و استقرار شبکه فنی و مهندسی شبکه غیر دولتی در مراکز جهاد کشاورزی دهستان ها تاکید نمود.

در این جلسه در مورد اولویت بندی احتیاج های مراکز خدمات جهاد کشاورزی در زمینه تعمیر و تجهیز، چگونگی و نحوه هزینه کرد اعتبارات، اجرای نظام آراستگی در محیط کار، ممنوعیت جابه جایی نیرو های مراکز خدمات و بعلاوه آموزش و توانمند سازی کارشناسان پهنه بحث و گفتگو شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ساماندهی مراکز جهادکشاورزی خدمات رسانی را تسهیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی مراکز جهادکشاورزی خدمات رسانی را تسهیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید